19

375 36 6
                                    

-Hobi, nie opuszczę cię. Przysięgam- przytuliłam goskładając obietnicę. Po opatrzeniu jego ran postanowiłam, że zrobię nam kolację. Podczas krojenia pomidora poczułam ból, okazało się że przecięłam sobie palca. Szybko założyłam plaster i wróciłam do czynności. Chcąc włączyć piosenkę dla otuchy przyszło mi powiadomienie. 

Min Yoongi opublikował post: Alkohol, laski, zabawa XD

Nie wiedziałam co myśleć. Zostawiłam wszytko udając się do J-hopa. Siedział myśląc nad czymś. Usiadłam obok niego.

-O czym myślisz?

-Czy dobrze zrobiłem- powiedział kładąc się.

-Nie wiem, próbujesz mi tylko pomóc a to raczej nic złego.

-Kosztem mojego byłego przyjaciela.

-Przestań, miałeś mi pomóc o nim zapomnieć.

-No wiem, wiem Natalia- przytulił mnie- Ale czego ty się po nim spodziewałaś? Miłego i dobrego chłopaka?

-Tak, myślałam że nie każdy chłopak jest taki.

-Najwidoczniej on jeszcze nie dorósł- powiedział obojętnie.

-I nie zasługuje na mnie- spojrzałam na niego a on tylko mnie zlustrował.

-Idę pod prysznic. Zaraz wrócę.

-Dobrze.

Cały dzień miną w świetnym towarzystwie. Pod wieczór poczułam się śpiąca, więc udałam się do łóżka nie wiedząc gdzie jest J-hope. Leżąc z przymkniętymi oczami usłyszałam skrzypienie drzwi ale się nie odwróciłam.

-Tak śpi, ja już wychodzę. Pa, tylko czekaj na mnie- chłopak szeptał, gdy zakończył rozmowę usłyszałam pare kroków, a następnie zamknięcie drzwi. Mogłam się domyślić, że gdzieś idzie. 

SONG FOR YOU II SUGAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz