Harry
"Harry, kas tau pastaruoju metu negerai? Kas dedasi su tavim? Tu niekam to nesakai, bet mums sunku tave tokį matyti" pasakė Dani sėdėdama šalia manęs prie baseino.
"Kokį mane jum atsibodo matyti?" atsisukau į ją.
"Tu sulysai, nebedaug bendrauji su mumis, rūkai, dažnai geri, tavo pykčio priepuoliai padažnėjo, tu labai pasikeitei"
"Tiesa... Visiška tiesa... Bet yra tas jog Selena norėjo mane paveikti žodžiais ir veiksmais ir tai jai pavyko..."
"Tai viskas dėl jos?"
"Aš ją myliu..." pasakiau tyliai, bet ji išgirdo.
"Ji negali daugiau taip elgtis" pasakė ji ir norėjo kažkur eiti, bet aš ją sustabdžiau.
"Jeigu ji taip daro, aš tikiu jog priežastis yra" pasakiau ir atsidusęs, šokau į baseiną.Selena
Kai pradėjo temti ir vėsti oras, taigi atsistojusi pradėjau eiti link Liam namų.Kelias nebuvo sunkus prisiminti ar kažkas panašaus, lengvai grįžau į Liam namus. Visi linksmai leido laiką, čia tik aš tokia vienintelė vaikščiojanti depresija.
"Sel, prisijunk prie mūsų" sušuko Louis, kai jie žaidė tiesą/drasą.
Sėdau ant žemės tarp Louis ir Harry, nes vietų kitur nebuvo.
"Selena, tiesa/drąsa?" paklausė Niall.
"Drąsa"
"Pabučiuok Harry"
"Ne"
"Tu pasirinkai drąsa todėl tai ir darysi"
"Nebučiuosiu jo"
"Tada nusimauk kažkokį drabužį" šyptelėjo Pezz, manau ji nutuokia kas vyksta.
Nusimoviau megztinį, bet man pasisekė, nes po juo turėjau maikutę.Taip ir ėjo žaidimas, kol visiems atsibodo ir nuėjom žiūrėti filmo, 'Užrašų knygutė'.. Nu kodėl ne siaubo arba veiksmo?!
Prie manęs atsisėdo Harry.
"Tau labai patinka šis filmas" jis nusijuokė.
"Taip labai" pasakiau sarkastiškai, jis užsimerkė.
"Ką tu manai apie mane?" paklausė.
"Debilas, lopas, asilas, banginis, gandralizdis, vardinti toliau?" jis papurtė galvą ir atsistojes nuėjo.Jūs galvojat jog man patinka jį skaudinti? Ne, aš jis man supistai patinka! Bet aš negaliu to parodyti, kai jis taip elgėsi su manimi vaikystėje. Nepastebėjau kai filmas buvo išjungtas ir visi stebėjo mus.
"Tu su juo peržiauriai elgiesi, nebūk kalė Sel..." pasakė Dani ir papurtė galvas visi išskyrus Zayn, nuėjo paskui Harry.
"Sel, nekreipk dėmesio" pasakė jis, kai aš pravirkau. Jis vienintelis žino kodėl aš taip elgiuosi su Harry ir man pritaria. Nusivaliau ašaras.
"Jie teisus... Aš kalė jog taip elgiuosi" pasakiau ir atsistojusi nuėjau ten kur buvo Harry ir visi kiti.
"Visi išeikit ir leiskit man pasikalbėti su Harry" pasakiau ir visi per sekundę dingo. Geerai.
Pažiūrėjau į Harry ir pamačiau raudonas jo akis, jis verkė.
"Ko tau reikia?" šaltai paklausė.
"Aš atsiprašau jog su tavimi taip elgiausi, bet aš turiu tam priežastį, kurią tu sužinosi rytoj. Galbūt tu man neatleisi, bet noriu pasakyti jog tavo figūra yra velniškai graži, tu nesi storas, tavo plaukai tobuli, patikėk manim" nusišypsojau ir jau norėjau išeiti iš kambario, bet staigiai jis mane prispaudė prie sienos.
"Atleidžiu" pasakė ir pabučiavo mane, aš į bučinį atsakiau. Harry tobulai bučiuojasi!
"Labanakt" pasakiau ir nuėjau į savo laikinąjį kambarį.Aš daugiau nebegaliu... Man čia visko per daug... Laikas man išeiti iš jų gyvenimų ir palikti juos ramybėje. Rytoj viskas baigsis.
Netrukus užmigau.Ojoj toks jausmas jog Sel nori nusižudyti?😱 o gal ne?
Ši dalis yra priešpaskutinė, bet jeigu jūs norėsite bus ir antras sezonas🙊
KAMU SEDANG MEMBACA
Tai Tik Pradžia
Fiksi PenggemarDu sezonai keliami į tą patį albumą!✨ Trečias sezonas "More Than This"🔥