Karşıma çıkan "öküz"1☺

24 10 1
                                    

Antalyaya tasınınca hayatım bir anda değisti ,izmirdeyken Antalyaya taşınacagımız ortaya çıktı .Ben istemesemde annem gitmek zorunda olduğumuzu soleyince kararlarını deiştiremedim annemi cok seviyodum bu yuzden onu kırmak istemedim evin tek cocugu olmak bi nevi herseyi senin kararınla oluyodu ama bu sefer ne annem ne babam beni dinlemişti orayı cok seveceğimi sölediler ama ben ole hic düşünmedim baska bir yere gitmek istemiyordum evimden arkaslarimdan ayrilmak istemiyordum annem oradaki evimiz daha güzel ve arkadas edine bileceğimi soledi bende artik dayanamayıp tamam dedim 2gün sonra gidecegimizi annemden oğrendim ve okulda arkaşlarımla vedalaştım en sevdigim aslı gidecegimi ögrenince çok üzüldü o benim cocukluk arkadasımdı ve yediğimiz ictiğimiz ayrı gitmezdi , onu teseli etmek icin yanima gelirsin dedim oda gezmeyi sevdigi icin biraz olsun rahatladı ,eve geldiğimde eşyaların kamyona yüklendiğini gördüm o kadar cok kamyon evimizin önünde içine esyaları yüklüyolardı bavulumu dünden hazırlamıştım bu yüzden telaşın içine girmeden annemi aradim bu akşam arabayla yola çıkacagımızi söledi ve gitmeden önce sürekli gittigim deniz kıyısina gitecegimi söledim oda onayladı yavas yavas deniz kiyisinda yürümeye başladim aklıma o kadar çok düşünce geliyodu ki arkadas ortamim veya nasıl oralarda kalacagımı düsündüm yeni bir hayat beni bekliyodu bir süre oturarak düşündüm sonra annemin aradıginda yola koyulup evime gittim hayır orası benim evim deildi artık .
Eve vardıgımda annem babam bavulları arabaya yerleştirmişler yola cıkmaya hazırlardı evin içini tekrar girdim ve ev bom boştu bu evden birgün gidecemim hic aklıma gelmezdi. Cantami aldım ve merdivenlen inip evi gezdikten sonra evime veda ettim. Yola cıktık arabada kulaklığımı gecirim yol boyunca şarkı dinledim vee sonunda antalyaya vardık uzun bir yolculuktan sonra evin önünde araba durdu ve kulakığım cıkarıp annemle babama baktım bir yere odaklanmış bakıyolardı onların baktıklari yere baktığımda evi gördüm annemin sölediği gibi cok güzeldi iki katlı villa beyza renge bürünmüş bazı ayrıntı yerleri altın sarısı rengindeydi ve etrafı demirlerle örülmüştü ve kapının orda bekci vardı 65 yaşlarindaydı adamın tombiş suratı cok tatlıydı bizi görünce yerinden kalkıp bize dogru geldi "haydi iniyoruz"dedi babam babamin sesiyle düşüncelerden cıkıp kapıyı actım ve indim bekci amca yani ahmet amca babami görünce selamlaştılar "Ahmet efendi nasılsın"dedi babam Ahmet amca gülerek"İyiyim efendim siz nasılsınız "dedi.babam teşekkür etti ve gülümsedi , ahmet efendiye dönerek"Bu eşim songül ve bu prensesimde tuval " dedi ve anmet anca bir anneme bir bana bakarak gülümsedi,"Bu kücük hanım cok güzelmiş maşallah"dedi .Bende gülümseyerek"Teşekkür ederim ahmet amca"dedim ve kapıdan içeri girdim.Evin kapısına vardığımda evi süzdüm ve kapıya açtım içeri girdim ev cok güzeldi heyecanla merdivenlerden cıktım ve odama aramaya koyuldum o uğraştan sonra buldum odama girdim odam cok büyüktü öbürkü odama bakılırsa ve kocaman penceresi vardı hızlı adımlarla pencerenin kapısını sürükleyerek actım deniz kıyısına bakan bır manzarası vardı ve cok yakındı bence buraya cok yakın diyerek içimden geçirdim ve odadan cıkarak merdivenlerden indim annemin yanına gidip"Anne biraz gezebilirmiyim?" dedim annem kafasını sallayıp"Dikkat et kendine ve fazla geç kalma"dedi ve yanağına bir öpücuk kondurup"tamam"dedim ve kapıyı doğru yöneldim ve cantamı alıp kapıdan cıktım, Ahmet amca ya el sallayıp yola koyuldum tahminim doğruydu deniz kıyısı bize cok yakındı kumsala doğru yürüdüm konvers ayakkabılarım cıkarıp kumda yürüdüm ve cok rahatlatıycıydı,denizin kenarını oturdum ve gözlerimi kapadım denizin sesini dinlemek o kadar güzeldi ki kendimi İzmirde denizin kenarında oturduğumu hissettim ve gözlerimi açtım cok güzel bir görüntüydü ve cocukların sesi geliyodu ve kafamı cevirdiğimde biraz ileride gözlerini yummuş denizin sesini dinleyen birini gördüm , gözlerini açtı ellerini saclarından geçirdi o kadar cok yakışıklı görüyodu ki kafamı cevirmedim ve izlemeye devam ettim esmer tenliydi saçları yana atmış bazı yerleri kıvrımlıydı üstüne siyah tişort ve siyah giri tonunda vucudunu yapışmış pantolonu vardı onu izlemekten telofonumun caldığını son anda fark ettim,arayan annemdi "Efendim anne" dedim.
"Hemen eve gelmen lazım kızım"dedi
Bende umursamadım çünkü annem kücük bişeyi abartan biriydi ama kötü bisey olmuştur diye yola koyuldum elimdeki telefonu kapatmaya çalışarak koşmaya başladım ve o hızla birini carptım telefonum yere düşdü yerden alıp carptığım kişiye bakmadan"önüne baksana körmüsün"dedim
Telefonumu temizlerken"önüne bakmayan sensin kızım"dedi kimdi bu öküz kafamı kaldırdım ve
Aman Allahım inanmıyorum
Deniz kıyısında oturan yakışıklı cocuk ama öküz cıkcanı bilseydim bakarmıydım Hayır!........

Canın Yanıyormu Öküzüm ..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin