Part 1 ~ Remember You

578 53 0
                                    

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Flower' Park

"Hana ssi.. Takpelah .. Kan bagus kalau awak sambung belajar.. Sebelum ambil alih syarikat.. Awak kena la belajar asas2 perniagaan dlu.. Baru betul.." Terang Jungkook

Hana hanya terdiam membisu sambil duduk bersandar di bangku yang berada di taman itu...

Dengan perlahan...

Jungkook memegang lembut tangan kanan milik Hana..

Dan membelek-belek  wajah comel Hana ..

"Hana ssi.."

Hana mulai mengalihkan pandangannya kearah Jungkook..

Kelihatannya Jungkook sedang tersenyum manis memandangnya..

"Kau ni dah kenapa senyum2 pulak? Tahulah kacak...". Gomel Hana selamba

Jungkook mencubit lengan kanan Hana..

"Yah! Jungkook!"

Hana mula menghadiahkan jelingan maut kearah Jungkook..

Jungkook hanya berlagak bersahaja seakan tiada apa-apa yang berlaku..

"Hana ssi.. masuk ni dah 13 kali saya cakap jgn panggil 'kau' 'aku' .. Urmn romantik lah sikit... Hurmm..". Jungkook mengeluh perlahan.

Hana tersenyum kelat memandang Jungkook..

Lalu kedua belah pipi Jungkook dicubit oleh Hana dengan sengaja..

Jungkook menepis lembut cubitan Hana dipipinya dan berpaling kearah lain..

"Jungkook.. Ssi.. Alaaa jangan lahh merajuk.. Soryylaa.. Alaaa.. Akuu tkk biasa lagi.. Tunggulah laa .. Bila aku dah bersedia okay?" . Pujuk Hana dengan gaya 'aegyo' comelnya.

Jungkook mengangguk perlahan..

"Okayy.. Sya tunggu.. Ambil la berapa lama yang awk nak.. Sya tunggu bila awak dah bersedia, ..". Luah Jungkook seraya tersenyum memandang Hana.

Mereka mulai berbalas pandangan antara satu sama lain..

Dan ..

Tanpa sedar..

Sebuah kucupan mesra hinggap didahi milik Hana..

"Jungkook ssi.. Kau tahu tak? Bagi  aku kau lah tunang yang paling memahami aku..". Luah Hana ikhlas

Jungkook tersenyum mesra..

"So.. Kau dah mula jatuh cinta pada aku lah ni?". Duga Jungkook seraya menaikkan kedua belah keningnya.

"Ish! Perasan!" Hana menumbuk lembut perut Jungkook.

"Hana ssi.. Terima kasih sebab sudi terima Jungkook.. Jungkook janji Hana adalah gadis yg terakhir dlm hidup Jungkook.. I LOVE YOU DEAR.." . Luah Jungkook romantis.

Hana sudah mengeleng-geleng kepalanya mendengar kata-kata dari Jungkook itu..

"Urmm.. Jungkook ssi.. Aku pun nak cakap terima kasih jugak sebab sudi jadi teman aku.. Cuma lepas ni kita mesti tak boleh keluar sangat.. Yela kita dah jadi 'student'". Keluh Hana

I Love You Jungkook S2Where stories live. Discover now