⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Gangnam University"Aduhhh..! Mana pulak tempat daftar pengajian ni??". Gomel Hana sambil matanya mencari-cari bilik pendaftaran bagi kursus yang diambilnya.
15 minit kemudian...
Hana tiba dihadapan pintu bilik pendaftaran bagi kursus yang diambilnya iaitu pengurusan perniagaan..
Tanpa berfikir panjang..
Hana lantas masuk kedalamnya..
Setibanya di meja pendaftaran..
"Ye.. Cik? Sila tunjukan butiran peribadi anda..". Pinta petugas disitu.
Hana lantas mengeluarkan segala dokumen yang berada di dalam begnya..
Petugas itu meneliti butiran peribadi milik Hana..
Dan..
"Cik Kim Hana.. Anda sila tunggu dahulu.. Sebentar lagi kad matrik dan kelas anda akan diketahui sebentar lagi.." Arah Petugas itu.
Hana menganggukkan kepalanya dan mulai duduk di kerusi yang disediakan di bilik pendaftaran itu...
5 minit kemudian...
"Cik kim Hana!". Laung Petugas disitu.
Hana dengan pantas menuju ke arah Petugas itu..
"Owh.. Ini kad matrik awak dan dan di kertas pendaftaran kursus awak mempunyai nombor bilik kelas awak.. Selamat datang dan semoga berjaya..". Ucap Petugas itu dengan senyuman mesranya.
Hana membalas senyuman itu dan menganggukkan kepalanya..
Hana lantas bergerak keluar dan menuju kekelasnya...
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Di Cafe Universiti"Hana.. Ni.. Kenapa tak jawab call??". Keluh Jungkook sedikit kegeraman.
Jungkook terus fokus memandang kearah Iphonenya sambil tangannya ligat menaip sesuatu..
Namun..
Sewaktu Jungkook berjalan sambil mata dan jarinya begitu asyik menaip sesuatu di Iphone miliknya...
Tiba-tiba..
"Ish!WHAT THE F**K!". Marah seseorang di hadapan Jungkook .
Jungkook seakan tersedar..
Dirinya lantas memandang kehadapannya dengan raut wajahnya yang sedikit 'blur'...
"Yes.. Miss? Ada apa berlaku kah?". Soal Jungkook lembut .
Gadis itu seakan terpaku dan terpana sewaktu memandang kearah Jungkook..
Jungkook memandang pelik..
"Miss??". Jungkook melambai-lambai tangannya dihadapan gadis itu.
Gadis itu mulai terjaga dari lamunanya..
YOU ARE READING
I Love You Jungkook S2
FanficUntuk sambungan I Love You Jungkook s2 ini mengisahkan Hana kembali menjadi seorang pelajar dalam jurusan perniagaan atas permintaan ayahnya. Tunang Hana, Jungkook juga menjadi seorang pelajar seni bina di Universiti yg sama bersama Hana. Namun, pel...