verhuizen , voetballen

79 0 1
                                    

Hallo ik ben amber of hoe ze me op men vorige school noemden bambix mag ook . Ik ben gisteren verhuist omdat acja da komde noch wel teweten .
Ik ga elke vrijdag naar de klj en voetballen is mijn leven .
Vandaag was het maandag ik moest voor het eerst naar de voetbal , want ik mocht eindelijk bij de kempen voetballen  .
Gelukkig was het vakantie .
Het was half zeven en om zeven u moest ik gaan . ik had mijn nieuwe kleding voor te gaan voetballen aan want ik moet er wel goed uitzien .
Ik zou wel bij een jongens ploeg zitten omdat ik het enigste meisje was maar da maakt ni uit .
Ik ging er te voet heen want het was vijf min wandelen .
Ik ging er naar toe ijgenlijk waren er wijnig jongens .
Ik wist dat de trainer mark heten in liep naar mark . Ik zei hoi en mark zij hier se de beste meisjes spits ooit ik zei danku mark .
Mark zei ga maar mee voetballen maar ik kende niemand .
Mark zegt we gaan even een namen rondje doen dan kent amber jullie namen . We gingen in een kring staan het waren best mooie jongen .
Mark zei  we gaan beginnen jongen eerst op warmen . We deden een wedstijdje tegen elkaar zo snel mogelijk rennen . Ik moest tegen seppe en ik had gewonnen seppe zei gij bent goed in lopen ik zei  danku .
We deden wedstijdje naruurlijk had mijn ploeg gewonnen.  ik had gecoord .
Oke het was einde  we gingen ons allemaal omkleden en ik was klaar.
Toen liep seppe naar buiten.  en hij zij waar woon je ijgelijk ik zei hier vij min vandaan .
Hij zei dus jij bent mijn nieuwe buurvrouw ik zei dat kan .
Hij zei dan heb ik wel een knappe buur vrouw en ik zei dan heb ik een stoere buurman .
We liepen samen naar huis ik zei doei mss tot morgen . ik kwam thuis ik ging noch snel douchen ik ging slapen

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 01, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Heb Ik Een Leven Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu