Епилог

96 12 4
                                    

Две години по-късно

Днес стават две години от както намушкаха Кен...
Така и не хванаха извършителя.
Оказа се, че не е бил ГомСо. Когато полицията обсадила дома му, него го нямало. Само брат му бил там,който им казал, че той е извън страната и в последствие разбрали, че наистина е така.
Мястото на нападението пък не е било в обхвата на камерите на хотела...
Засечени са няколко подозрителни типове на някой от тях, но на нито един не се вижда лицето...
Не намерихме справедливост...
Но всички се научихме да живеем с това.
Както и самия Кен, който пък не помни нищо от случилото се.
Всеки изминал ден съм благодарна за това, че успяха да го спасят.
Помня ужаса в който изпаднах, когато сърцето му спря за момент...
Но това е минало. Джехуан винаги ми се кара, когато се натъжавам при мисли за онзи ден.
В момента живеем заедно в Сеул.
Аз уча в университет, а той управлява музикалната компания.
По-щастливи сме от всякога!
Често ходим да посещаваме родителите ми,а Кен дори намери страхотна работа на брат ми,който изпълни желанието си и си купи собствено жилище.
Наскоро се видяхме и с Джин,който официално се е задомил в любимата си европейска държава-България.
Ен и Лео продължават да са съдружници на Джехуан, както и негови приятели.
Радва ме това,че има такива приятели до себе си!
С Намджуун все още сме най-добри приятели. Учи в същия университет като моя и се виждаме всеки ден.
Наскоро ми направи признание, че преди изпитвал чувства към мен. Но сега ме увери, че не е така и да не се тревожа.
Радвам се и за това!
Радвам се за много неща.
Радвам се за всичко!
А най-вече се радвам за това, че повярвах отново в Джехуан! Радвам се,че не сгреших!
Също се радвам и за това, че ще се женим, след като завърша!
В крайна сметка любовта се оказа странно нещо. Нещо много трудно за разбиране. По пътя й срещаш огромни пречки, той е стръмен и не бива да се издигаш прекалено високо прекалено бързо, защото падането тогава много ще боли. По пътя в търсенето й срещаш и различни хора, някой лоши, други пък добри. Някой ще искат да дават,други пък да вземат. За това много трябва на внимаваш.
Да срещнеш правилния човек е трудно. Но аз съм убедена,че съм го открила!

Book 1:Trust Me AgainWhere stories live. Discover now