Part 3 ~ Fever? HANA?

417 41 4
                                    

️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Sambungan
Gangnam University

"Hana ssi.. Kita singgah tandas jap au.. Aku sakit perut lahh..". Rayu Yoona sambil memegang perutnya.

"Yelaaa2....". Balas Hana selamba

Hana menuruti langkah Yoona menuju ke tandas...

Hana kemudiannya ...

Menunggu Yoona dihadapan pintu tandas..

Hana  membuka Iphone miliknya dan bermain permainan 'candy crush' nya..

Sedang Hana begitu fokus akan permainan gamenya..

Tiba-tiba..

"Weyhh! Hanbin! ". Jerit seseorang kuat

Hana yg terdengar akan jeritan nama itu lantas memberhentikan permainan gamenya..

Hana Segera berpaling..

"Hanbin??". Hana terkejut dengan matanya mulai memandang kekiri dan kanannya.

Dan..

Sekali lagi..

Hana berdiri kaku tatkala wajah seseorang mulai berada dihadapan matanya..

"Weyhh! Kau dah sombong kan sekarang?". Tegur  lelaki itu di sebelah Hanbin.

Hanbin hanya tersenyum mesra..

"Eyh! Jom lah aku belanja kau pergi cafe!" Ajak lelaki itu sambil memeluk kedua bahu milik Hanbin.

Lalu mereka berlalu pergi...

Hana bagaikan seperti terkena kejutan elektrik tatkala melihat situasi yang berlaku dihadapannya kini..

Hana mengosok-gosok kedua belah matanya seakan tidak percya dengan apa yang dia telah lihat...

"Oit Hana!". Sergah Yoona dari belakang

Hana yang terkejut lantas berpaling..

"Kau dah kenapa ni? Eyh?! Kenapa muka kau pucat semacam?". Soal Yoona kepelikkan sambil membelek-belek wajah Hana.

Hana memandang tepat anak mata Yoona..

"Yoona ssi.."

"Kenapa Hana??".

Hana pantas memeluk tubuh Yoona..

Yoona yang terkejut lantas mengusap lembut belakang badan Hana agar dapat menenangkannya..

"Hana ssi.. Kenapa ni??". Soal Yoona risau

Hana tidak menjawab pertanyaan dari Yoona..

Sebaliknya hanya linangan air matanya yang mampu mengalir pada tika ini..

️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Hadapan Pintu Pagar Universiti

I Love You Jungkook S2Where stories live. Discover now