"Acı hissedilmeyi talep eder." bu cümle kulaklarımı doldurduğunda yüzümü buruşturdum. Felsefe en nefret ettiğim derstir. Ama gariptir ki felsefe hocası Ali hocayı seviyordum.
"Afra!" diye seslenen Ali hocaya, gözlerimi daldırdığım yerden Ali hocaya çevirdim ve "Buyrun hocam" Dedim.
"Sen ne düşünüyorsun bu konu hakkında?" Diye bir soru yönelttiğinde "Acı hissedilmeyi talep eder evet doğru ama bir zamandan sonra acı çeke çeke hissizleşiriz ve bu biraz garip." Diye yanıtladım gözlüklerinin altından bana bakan Ali hocayı.
"Garip değildir, garip diye bir şey yoktur arkadaşlar. Anormallik vardır. yani alışılmışın dışında olması durumu." Dedi ve bizi selamlayarak sınıfı hızlıca terk etti.
"Yine ne saçmaladı bu adam?" Diye sorduğunda gizem "Haklıdır belki" diye cevapladım.
"Saçmalık" diye kestirip attı konuyu ve "Hadi kantine" dedi. Kalktım ve Gizemle kantine doğru yürüdük. Kantine geldiğimizde beni kolumdan dürtüp durmaya başladı. "Noluyor Gizem? Diye sorduğumda, başıyla ön taraftaki kalabalığı işaret etti.
Kavga vardı ve bir erkek kavgasıydı "Egemen!" Diye bağırdı Gizem ve kalabalığa doğru koşar adımlarla ilerledi. Bende arkasından koşarak gittim Egemen ismini duyunca.
Esmer sadist tipli bir çocuk Egemeni yakasından tutmuştu ve yumruk atmak üzereyken Gizem çığlık attı ve çocuğun dikkatini bize dağıttı.
Egemen çocuğu üstünden çekip gözü üzerimizde olan sadist tipli çocuğa sert bir yumruk indirdi.
Ben şaşkınlıktan ve tedirginlikten konuşup tepki veremiyordum. Tedirginlik sebebim sadist tipli çocuğun gözleri yumruğu yedikten sonra da üstümde olmasıydı.
Şaşkınlığı üstümden atmıştım ama tedirginlik daha da şiddetlenmişti ve ellerimin titremesine sebep olmuştu.
Ayaklarımı zorla hareket ettirdim ve Egemene doğru yürüdüm. Kolundan tutup "Egemen ne yapıyorsun sen!" Diye sinirli konuştum. "Kafasına sıksam kurşun 2 saat beynini arayacak birine haddini bildiriyordum güzelim"
Bu sözler üzerine sadist tipli çocuk tekrardan Egemen' in yakasına yapıştı ve ateş çıkan gözleri tekrar bana döndü "Sen sabret kim kimin beynine kurşunu sıkıyor görürsün" dedi ve ellerini yakasından çekti. Arkadaşı olduğunu düşündüğüm çocuk "Araf gidelim yeterince zaman kaybettin zaten bu veletlerle" dedi ve kolundan tutup çekiştirmeye başladı.
Egemen gayette sakin tavırlar sergiliyor ve bu sadist tipli çocuğu rahatsız ediyordu. Gözlerinin tekrardan bana döndüğünü hissettiğim de çarpık bir gülüşele arkasını dönüp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAF
Teen Fiction"Nereye gidersen git, ne kadar kaçarsan kaç ama unutma Afra, senin kalbin benim ve insan kalbi olmadan yaşayamaz."