Bölüm 41

3 1 0
                                    

Ne diyorsun ya iyice saçmalamaya başladın sus artık. Kendime hem bağırıyorum hem de....
Başka neler var acaba?
diye soruyorum.
ayyy dayanamadım bakmaya başladım. Beş on tane harika doğa resimleri çekmiş bunlar gerçekten inanılmaz fotoğraflar.
Biraz daha ilerleyince bana habersiz çektiği resimler var okulun ilk gününde bile çekmiş şuanda şaşkınlığımdan ağzımı kapatmak için elimi kullandım. Bu delirmiş olmalı yememiş içmemiş  fotoğraflarımı çekmiş. Bayada havalı çıkmışım ha.
-uyan artık uykucu ilaç saati
Hayır olamaz bu ses  sirac geliyor ne yapmalıyım ne yapmalıyım hemen makineyi apar topar göze bastım.yatağa uzanmaya çalışıyordum ki odaya girdi.
-ooooo uyanmışız
*insanda bir kapı çalma adeti diye bir şey vardır değil mi?
Hazır cevaplılığıma bakmayın öldüm de dirildim.
-aa pardon hanım efendi.
kızım iyi misin yataktan kalkamıyorsun nasıl müsait olmayacan. kalkmış kapıyı niye çalmıyorsun diyorsun.
Siracın yine espirili konuşası geldi. Binevi mantıklı konuitu.
*sen öyle san neyse. yade bir şey dedi dimi? biliyordum kesin anladı ya ama ben sana demiştim.
-yahu bir sus hiç kimse bir şey demedi .ama ben diyeceğim ilaçları içmezsen nasıl biran önce benden kurtulacaksın.
*bak bu konuda haklısın.
İlaçlarımı içtikten sonra salona indik. Semra abla su böreği yapmış..
Ohhh misti valla çay demleyip yanımıza geldi.
Siraca bütün olup biteni baştan anlattırdım. Yade bir ara beni merak ettiğini söylemiş.canım benim ya bir bilsem ben yine pişman olacağım şeyler yapıyorum. Semra abla mutfağa yediklerimizi toplamak için gitti. Sirac da ona yardıma gidince. Telefonu şarja takıp hemen yadeyi aradım. Direk nerede olduğumu sordu geçici bir pansiyonda kaldığımı söyledim ama onun Sesi çok tuhaf çok durgun geliyordu. Nedeni sorduğum da ise partidekiler ona siracın beni yani maskeli kızı öptüğünü söylemiş. Ama pislikler anlımdan öptüğünü  dememişler ki.
Siraca sormuş o da ‘’neye inanmak istersen ona inan’’  demiş. Ne yapmaya çalışıyor bu çocuk anlayamıyorum.
-araff
Acılıydı sesinin her ince tonu diyeceği şeydi onu acıtan .
*efendim bir tanem
-Geçen sana dedikleri meğersem boşmuş dün gece siracı kaybetme korkusunu yaşayınca değerini işte o zaman anladım gibi bir şey hani her şey güzel olacaktı bak olamıyor işte. Ben ona bağlandıkça oysa benden kopuyor.keşke o parti hiç olmasaydı belki de böyle olmazdı .lütfen bana yardım et onu kaybetmek istemiyorum  .Ona aşık olduğumu fark ettim .bu olay onu resmen bana  bağladı. Bu nasıl oldu bilmiyorum ama çok can acıtıyor. Yada bilmiyorum çok kararsızım acaba kıskansımmı.

işte tam da bu duyduklarım gerçekti. Bundan sonra ne olacak bilemem ama şu an bildiğim tek şey yadenin bana ihtiyacı var.
-bu nasıl bir şey araf inan ki anlatamam sana sevdiğini başkasıyla görmek o kadar susturucu bir şey ki.

Ahh ahh. Bunu bana anlatmana gerek yok ki ben bunu yürüdüğüm her yolda, uyuduğumda , ağladığımda , hissettiğimde , güldüğün de bana her baktığında zaten ölüme bir an daha yaklaşıyorum. Evet haklısın o an sadece susuyorsun .uyanmak istediğin bu kabusun içindeyken yapabildiğin tek şey izlemek.Herkes mahşerde azap çekeceğine inanır
Ama ya benim mahşerim oysa diyorsun ….

ARAFTAYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin