Máme tu další díl... Moc děkuji za reads už máme skoro 200 což je neuvěřitelné... Thank you <3
Nahoře máte Nightingale kterou jsem poslouchala při psaní tak si ji klidně pusťte... Ale ted už k příběhuZ pohledu Demi
Když jsem nad tím vším tak přemýšlela, někdo zazvonil na dveře.
Šla jsem otevřít a když jsem otevřela dveře, uviděla jsem dva policisty.
"Jste Demetria Lovato?" zeptal se jeden z nich. "Ano, proč? Stalo se něco?." "Na to bych se měl ptát spíš já, je pravda že u vás přebývá Elis Cendall?" "Ano, ale pořád jste mi neřekli, proč jste tady!" vykřikla jsem."Pan Cendall nás informoval, že jeho dcera s někým utekla. Při útěku si všiml auta a poznávací značky, která vede k vám." řekl a já se zděsila.Z pohledu Elis
Spala jsem když mě probudil hlas nějakého muže. Pomalu jsem vstala a šla se podívat kdo to je. Vešla jsem na verandu a tam uviděla dva policisty jak se baví s Dems. "Jste Elis Cendall?" "Ano co se děje?" "Půjdete s námi slečno." "Co se tady děje" zakřičela jsem a všichni na mě civěli. Dems vypadala velmi smutně. "Elis jdi, Andyho pohlídám." řekla zklamaně Dems.
Chtělo se mi plakat, můj otec mě zmlátí a ještě zavolá policajty že jsem utekla? Nenávidím ho. Nebudu mu říkat otec. Ale zrůda.
"Tak já si dojdu pro věci." řekla jsem. "Dobře počkáme na vás venku." Dems zavřela dveře a vrhla se ke mně. Silně mě objala a tak jako fňukala. "To bude dobrý Dems, já se vrátím." odtrhla jsem se od ní a šla nahoru kde jsem měla svůj kufr s věcmi. Sbalila jsem se a šla ještě za Andym. "Andy buď hodný ano? Demi se o tebe postará." zvedla jsem se a vyrazila ke dveřím. Po cestě jsem prošla kuchyní kde jsem Dems napsala vzkaz. "Ahoj Demi, já přijedu." Nic neřekla. Podala jsem jí papírek se vzkazem a odešla. "Můžeme?" zeptal se polda. "Jo" řekla jsem zarputile. Sedla jsem do auta a odjeli jsme.Z pohledu Demi
Když odešla, šla jsem do kuchyně a otevřela papírek. "Stay Strong Demi!" napsala. Tím mi alespoň trochu zvedla náladu. Podívala jsem se na svoje tetování Stay Strong. Přejela si prsty po svých jizvách a utřela si slzy. Proč vůbec brečím? Kvůli někomu, koho skoro ani neznám? To že odjela mi nahnalo slzy do očí ale nechápu proč. Ona je někdo kdo mi už při prvním pohledu ukázal, že můj život má cenu.
Kvůli níZ pohledu Demi
Když jsme jeli, obdržela jsem zprávu od Demi.
Já:Díky El za vzkaz, mám tě ráda.
Elis: Nemáš zač, neboj já se vrátím.
Pozorovala jsem krajinu po cestě a když jsme dojeli, vzpomněla jsem si na scénu s otcem.
Přijeli jsme před dům a vystoupila jsem. Zůstala jsem stát jak přikovaná a koukala na otce. Stál před vchodem. Vyšla jsem směrem k němu. "Ahoj Elis, jak si se měla?" usmál se.
"Upřímně lépe než teď " zamračila jsem se a když jsem chtěla projít kolem otce tak mi chytl ruku. "To mě ani neobejmeš?" "Ne!" vytrhla jsem se mu ze sevření a šla dovnitř. "Kde je vůbec pes?" "Za 1. Jmenuje se Andy a za 2. Tam kde ho ty nenajdeš." vítězné jsem se usmála a pokračovala do svého pokoje. Svalila jsem se na postel. Bylo tu celkem uklizeno. Asi na mě chtěl udělat otec dojem ale tohle mu neodpustím. Odemkla jsem telefon a napsala Demi.Já: Demi už jsem doma, zatím všechno dobrý, a co ty a Andy?
Z pohledu Demi
Seděla jsem na gauči a čekala na to, co bude dál. El mi napsala zprávu.
Elis: Demi už jsem doma, zatím všechno dobrý, a co ty a Andy?
Já: Ahoj El, je mi líto že se to takhle zvrtlo. Jinak dobrý a Andy je smutný. Doufám že se brzy uvidíme.
Já: To je v poho, něco vymyslím.
Zamkla jsem telefon a šla se umýt. Umyla jsem si i vlasy, jelikož jsem byla líná si dělat culik. Pak se osušila a vzala si věci na spaní. Lehla jsem si a usnula. Zdálo se mi o Elis.
Z pohledu Elis
Šla jsem si umýt obličej a pak se převlékla. Vyndala si věci z kufru a pak šla dolů. Pro nějaké jídlo. Prošla jsem kolem otce a on mě pozdravil. "Ahoj, tak už sis vybalila?" Nic jsem neřekla a otevřela lednici. Vzala jsem si mléko a ze skříňky jsem vzala cereálie. Dala si to do misky a když jsem se chystala odejít, otec mě chytl silně za ruku. "Takhle se ke mně chovat nebudeš holčičko, jsem tvůj otec a budeš mě poslouchat" "To určitě." řekla jsem a v té chvíli jsem dostala pohlavek. Věděla jsem to. Už zase."Za co to bylo?" zeptala jsem se. "Za to že si drzá." "Já jsem drzá? Já nejsem ta která někoho zmlátí za to že byl doma." řekla jsem a rychle se vydala do pokoje. Snědla jsem jídlo a chtěla napsat Demi, ale nechtěla jsem jí přidělávat starosti. Otevřela jsem knihu a začala jsem číst.
"Kurvaaaa, Elis!" zařval otec. Byl to ten samý křik jako když je opilej. Opatrně jsem vyšla ke dveřím a chtěla zamknout. Ale otec přišel dřív a dveře rozrazil. Trefil mě přímo do oka. "Myslíš si že se budeš zamykat? To sotva." vykřikl a vrazil mi pěstí do nosu a já se svalila na zem. "Nech mě být!" zvedla jsem se a chytla si nos ze kterého mi tekla krev. "Vypadni tady odsud!!!!' vykřikla jsem a strčila do otce. Vyběhla jsem ven a zjistila že zrovna přišel Denis domů. "Denisi!! Otec je agresivní, pomoz mi prosím" oba jsme se otočili na toho nechutného člověka. Nenavidim ho ještě víc.
Denis se vydal směrem k otci a promluvil mu. "Hele nech toho jo? Nech jí bejt." otec se na něj podíval a strčil do něj až se svalil na zem. Hned se ale zvedl a dal mu pěstí.
Otec jen tak ležel a držel si poraněné místo. Já vytočila číslo na policii a zavolala jim. Řekla jsem ať si pro otce přijedou že je agresivní a že mě i mého bratra několikrát uhodil.
Pak už jsme jen čekali u nás v kuchyni.Konec dílů, pokračování příště...děkuji ještě jednou za reads, vote a koment. I love you guys <3
ČTEŠ
I Love Her! - Demi Lovato (CZ)
FanfictionLáska. Silné pouto dvou lidí. Láska. Nezkrotný živel, který dokáže ničit. Ale člověk by pro lásku udělal cokoliv.