Eljött a reggel. Gyorsan kikeltem az ágyamból és elkezdtem készülődni. Szokásos arc és fogmosás után elkezdtem csinálni a sminkem. Szempilla göndörítés, szempillaspirál, tusvonal (nem túl vastag) és egy halvány rózsaszínű szájfény. Miután készen lettem a szobába kinéztem a ruhát amit ma felveszek. A legjobb ruháimat inkább elviszem az egy szál fekete, nem túl nagy bőröndömbe. Felvettem így egy világos, szűk farmer rövidgatyát, egy fekete melltartót és a szintén fekete jack daniel's trikómat amiből oldalt kilátszik naggyából a melltartó. Hosszú hajam kiengedve hagytam. Felraktam egy napszemcsit, mert eléggé meleg van és süt a nap, de most nem bánom. Jobb is, hogy jó idő van ránk. Kíváncsi vagyok, hogy összesen hányan leszünk és, hogy milyen lesz az apartman amiben leszünk. Felvettem egy ilyen menő papucsos szandált ami ilyen karamell színű.
A telómat elraktam a gatyám hátsó zsebébe. Levittem a bőröndöm az ajtóhoz, hogy ha jönnek már lehessen is berakni a kocsi hátuljába.
Lementem reggelizni és mikor befejeztem az evést, pont csöngettek az ajtón. Elkezdtem izgulni.
Kinyitottam az ajtót és Dave-vel találtam szembe magam. Haja kócosan állt. Egy sima fekete, menő napszemüveg volt rajta. Ő is trikót viselt, csak az övé fehér volt, de láttam rajta valami furcsa, színes mintát. Egy világoskék, térdik érő farmer is volt rajta. Kicsit világosabb az enyémnél. A lábán egy fekete papucs volt, de nagyon jól nézett ki rajta. Mosolygott. Látszólag jókedvű ma. Énis örültem.-Mehetünk?-Kérdezte még mindig boldogan.
-Persze.-Mosolyogtam rá.
Fogtam volna a csomagomat, hogy vigyem az autóhoz, de ő miközbe elvette tőlem, összeértek ujjaink. Egymásra néztünk és csak mosolyogtunk. Kacsintott egyet és elvette a csomagot, majd odasétált vele a kocsihoz és betette abba. Én bezártam az ajtót jól, hogy nehogy történjen valami még nem vagyok itt egy héten keresztül.
Odamentem a kocsihoz és Dave kinyitotta az ajtót, hogy oda szálljak be. Kettő autó volt az egyik egy opel a másik pedig egy bmw és én a pontosan házunk előttibe szálltam be vagyis a bmw-be és ezelőtt állt a másik. Hűha! Jó sokan vannak.
Dave beült a másik oldalra mellém és rámpillantott. Dobott egy mosolyt és utána odaszólt a sofőrnek aki egy fiatal fiú volt. Mellette ült még elől egy lány is. Látszólag ők fiatalok, olyan huszon valahány évesek lehetnek.-Indulhatunk!-Mondta Dave a srácnak.
-Rendben.-Ezt kimondta elindította a verdát és követni kezdtük a másik kocsit.
Rákérdeztem halkan Dave-től, hogy ők kicsodák és elmondta, hogy a csajt Erikának hívják és ő náluk van csak úgy, mert úgymond egy babysitter aki a két hugára vigyáz Dave-nek és a pasast Loukas-nak hívják, és ő pedig annak a fiúja. Bólintottam egyet Dave-nek mikor elmondta és ezzel be is fejeztük a beszélgetést.
Bedugtam a fülembe a halálfejes fülhallgatóm, amit még a taily weijl-ben vettem és 2000 ezer forint volt, de megérte szerintem. Nagyon jól szól benne a zene és én szeretem. Elővettem a hatalmas samsungomat és beledugtam a fülest. Beindítottam a kedvenc számom, a Martin Garrix és Bebe Rexhától a The Chainsmokers L.O.V.E.-t. Felvettem a hangerőt és csak bámultam ki az ablakon a semmiségbe és elgondolkodtam. A bal kezem mellettem volt letéve és a másikkal pedig a telómat fogtam.
Így ment ez vagy fél órán keresztül.***
A gondolataim közül egy valami zökkentett ki.
Egyszercsak egy kezet éreztem az enyémhez közeledni. Elmosolyodtam. Tudtam, hogy Dave hatalmas kezét érzem az enyémnél. Összekulcsoltuk az ujjainkat egymáséval. Ránéztem. Csillogást láttam szemében. Örültem, hogy ilyen boldog mellettem.
Hozzámközeledett. Odahajolt és a fülembe súgta:-Mindennél jobban szeretlek!-Szavaitól átfutott testemen a libabőr. Éreztem azt a kimondottan Dave illatot. Imádom ezt az illatot. Egyszerűen eszméletlen.
ESTÁS LEYENDO
Jókislányból rosszkislány
Romance"-Egy átlagos napnak indult, de mikor haza értem a suliból minden a feje tetejére állt és innentől kezdve soha többé nem volt semmi olyan mint régen." Tarts velem és megtudod miken megy keresztül nap mint nap Amanda Ross.