Hore máte Body Say.......uzijte si.
Ještě vám chci doporučit příběh od jedné mé top kamarádky. Profil ma se jménem Kejsinecky....určitě ji navštivte a dejte follow..a příběh se jmenuje: Holiday In Greece. Mužů jen doporučit.... By the way..i love you guys.....už jsme přesáhli 200 reads. Což je super... Miluju vás
Z pohledu Elis
Jelikož máme policejní stanici o dva bloky dál od našeho domu, policisté přijeli během minuty. Otec stále ležel na zemi a držel si poraněné oko, kam ho Denis předtím trefil pěstí. "Haló? Tady policie, otevřete nám." šla jsem hned otevřít."Dobrý den, Elis Cendall" vešli dovnitř a otce zvedli na nohy. "Tak vy jste ten agresivní taťka?" smáli se a vedli otce pryč. "Uděláme výslech a pak si vás zavoláme, buďte na přijmu" řekl a odešli. Běžela jsem k Denisovi a objala ho. "Promiň" řekla jsem. "Za co prosím tě?" "Že jsem zavolala poldy na našeho vlastního otce." "Stejně si to zasloužil, podívej se co ti udělal." Měl pravdu. Modřina kolem pravého oka, naražený nos, hořící tvář od pohlavků. Tohle už bylo ublížení na zdraví. "Co teď bude s otcem?." "To nevím El, ale počkáme až zavolají a pojedeme tam."
Vytrhla jsem se z objetí a dala mu pusu na tvář. Bouchla jsem ho do ramene a začala se smát. "Dík že si přišel, nevím co bych teď dělala. Si fakt super brácha."Odešla jsem do koupelny kde jsem si vytáhla lékárničku. Ošetřila jsem si nos, a na modřinu si pak vzala z mrazáku mraženou zeleninu. Během chvilky se mi ztrácela. Šla jsem uvařit něco k obědu, jelikož jsem měla hrozný hlad. Udělala jsem sobě a Denisovi naše oblíbené špagety. Když jsme dojedli, rozhodla jsem se že napíšu Dems o tom co se stalo.
Já: Ahoj Demi, jak je? My celkem fajn. Musím ti něco říct :(
Po chvilce odepsala
Demi: Ahoj El, chybíš mi. :( a povídej
Vážně mi napsala že jí chybím...Ohhhhh
Já: Něco se stalo zase, ohledně otce. Nejlepší by bylo, kdybychom si mohly zavolat, OK?
Demi: OK volám.
Po chvilce mi začalo zvonit moje vyzvánění a já to zvedla. Odešla jsem do pokoje.
"Ahoj Demi, tak jak to jde.?"
"Ahoj, dobrý prosím tě co se zase stalo?"
"Ale....přišla jsem domů a otec se zase opil. Praštil mě dveřmi do oka a dal mi pěstí. S bratrem jsme zavolali policii ale nevím jestli to byla správná věc."
"To jste měli udělat už dávno. Hnusák jeden. Jak může zmlátil někoho tak úžasného jako jsi ty?"
"Děkuji Dems ale mám pořád takové divné tušení." odkašala jsem si "že prostě přijde a udělá to znovu"
"Tak snad ho jen tak nepropustí, když ublížil člověku ne?" "To právě nevím, ale nechci aby si se tím zabývala. Jen jsem ti to chtěla říct. A co Andy?"
"Andy je naprosto super pejsek, po tobě určitě." culila jsem se.
"Demi, dnes ještě s bratrem půjdeme na výslech ohledně toho otce. Šlo by se pak sejít?" "Jasně, až budete hotovi, zavolej a já pro vás přijedu. A chci se zeptat, ty nemáš řidičák?" "Ne nemám a ani ho neplánuju. Moc tohle nemusím. Raději jezdím autobusem." smála jsem se do telefonu.
"Tak zatím ahoj Dems, mám tě ráda." "Já tebe taky El, ahoj." zavěsila jsem a položila telefon na noční stolek.
Po chvilce mi ale začal zvonit znovu ,ale tentokrát kvůli tomu výslechu. Řekli mi abych tam byla za pět minut, že si s námi chtějí popovídat.
"Denisi?" vykřikla jsem. "Jo?" "Jdeme obleč se. Spolu jsme vyšli na policejní stanici. Jak už jsem říkala máme stanici o dva bloky dál takže jsme šli pěšmo. Hned jsme tam byli.
"Tak jdeme." popohnala jsem bratra a vešla dovnitř. Hned jak jsem vešla, zahlédla jsem ho. Rozcuchané vlasy, naštvaný výraz a samozřejmě ruce založené na hrudi. Typický otec v debilní náladě.Šli jsme směrem ke kanceláři, kde se vyslýchají pachatelé a svědci. Vystoupili jsme a sedli si. "Dobrý den, Elis Cendall a toto je můj bratr Denis Cendall." Podali jsme si ruku se strážníkem a on se posadil taky.
"Tak, jak začneme?" řekl ale hned pokračoval. "Začneme tak že mi řeknete v jakém jste vztahu k pachateli?." "Já jsem dcera a bratr je pochopitelně syn." "Jak se poslední dobou choval váš otec?" "No, měl neskutečné změny nálad. Jednou hodný, pak zlý až to došlo do takového stádia, že nás začal mlátit. Víte...víme že to má asi těžké, ale vybíjet si zlost na vlastních dětech je strašné. My to s bratrem velmi citlivě prožíváme a máme to taky těžké."
"Váš otec nám řekl, že má problémy s alkoholem, je to pravda?." "Ano je."Když výslech skončil, rozhodlo se, že otce dají do nápravného zařízení v San Franciscu. Bratr mi spadl automaticky do péče, jelikož jsem dospělá. Peníze budeme mít od státu jako podporu, jelikož studují a práci budu mít až dokončím školu. Dům nám přenechají. Otec bude v zařízení 5-8 let. Spáchal zločin ublížení na zdraví dítěte, jelikož bratr dítě ještě je, a jeho taky mlátil. Tak šťastná jsem v životě nebyla. Ano vím je to můj otec, dalo by se říct, ale otec který je agresivní a alkoholik.
"Haló?." "Ano?" "Ahoj Demi, tak jsme skončili. Otce dají do nápravného zařízení za ublížení na zdraví. Můžeš tedy přijet?" usmála jsem se do hovoru.
"To je super, jasný už jedu. Čekejte před stanicí."
Čekali jsme a povídali si. "Díky ségra že si se mě ujala, jinak bych skočil někde v děcáku." usmál se. "To je jasný, přece bych se nevzdala vlastního bratra." objala jsem ho a pohladila po zádech.
Přijelo černé auto."Kdo to je?." zeptal se zděšeně Denis. "Neboj, to je nejdokonalejší osoba na světě, přijela pro nás." Nastoupila jsem a koukla se na místo řidiče. Ano, seděla tam a koukala na mě. Samotná Demi Lovato. Bratr nastoupil dozadu a než se stačil připoutat pásem, už se mu Demi představovala. "Ahoj já jsem Demi, ale asi mě znáš." podala mu ruku. "Jo znám, ségra o tobě pořád básní. Jo a nemáš zač ségra." začal se pitomě smát a já se začala cervenat." "Denisi!!!" zakřičela jsem a všichni jsme se začali smát.Demi vysadila Denise u našeho domu a já si skočila pro tašku. Budu teď chvíli bydlet u Demi. Potřebují její podporu. Vzala si všechno oblečení a samozřejmě hygienu atd. A vyrazila zpátky k autu. Brácha teď bude mít barák jenom pro sebe a svou přítelkyni.
Nastoupila jsem a vyrazily jsme. Dojely jsme k ní, a vydaly jsme se domů. Když odemkla, vstoupila jsem. Odložila jsem tašku. Sundala si bundu a boty a ona mě pozvala dál.Pokračování příště zavisláčci... I <3 you. Jste nejlepší..... Napište mi prosím do komentáře něco, čím bych mohla pokračovat...už mi docházejí nápady... Díky za vote, koment a samozřejmě readssss....thank you so much <3
ČTEŠ
I Love Her! - Demi Lovato (CZ)
FanfictionLáska. Silné pouto dvou lidí. Láska. Nezkrotný živel, který dokáže ničit. Ale člověk by pro lásku udělal cokoliv.