630-296-7536

219 10 1
                                    

Ajutati-ma, ajutati-ma, bla bla bla.Nu o sa va plictisesc cu asta. Chiar daca voiam sa ma ajutati, nu a-ti putea face nimic, pentru ca ajutorul vostru ar fi inutil.

De ce?

Pentru ca nu sunteti membri.

As fi vrut sa nu fiu membru.

Totul a inceput foarte normal, cu un apel telefonic.

Eram aici pentru cateva ore, in plina despachetare si curatenie, ateptand telefonul instalatorului. Doar ce ma mutasem intr-o cabana si fostii antreprenori facusera totul varza.Din cauza asta, am sansa de a face apel la niste persoane competente care ar putea repara ce au facut.

Telefonul a sunat la 12h06.

Nu rau,am gandit eu. De obicei instalatorii nu sunau inainte de 17h.

Cand am luat telefonul, nici nu am apucat sa spun buna ziua ca o femeie imi spuse:
"Va rugam asteptati urmatorul operator disponibil".

M-am asezat pe masa din bucatarie fiind singurul loc din cabana care nu era plin cu cartoane.Muzica de asteptare se auzea in telefon. Incepusem sa adorm cand dintr-o data s-a oprit si o muzica de pian cu 3 note care nu mergeau deloc impreuna se auzii.

Iar o voce vorbii in telefon:

"Bine a-ti venit la Boothworld Industries.Numele meu este Samatha si o sa fiu operatoarea voastra astazi.Nume?"

Nu stiam ce sa zic si i-am spus doar numele meu.

"Domnule stim cine sunteti.Sunt operatoarea voastra.Va rog sa imi da-ti un nume de acces"

"Nu inteleg"i-am spus

"Poate sa fie oricine, domnule.Avem nevoie doar de un nume."

"Aaa..bine"spun inainte de a inventa un nume."Harold Withers."

"Domnule fiind operatoarea voastra, trebuie sa subliniez ca numele fictive sau a persoanelor pe care nu le cunoasteti, nu pot fi utilizate."

"Utilizate pentru ce?"m-am mirat eu.Cum de stia ca am inventat acel nume?Aveam impresia ca este o gluma proasta dar nimeni nu imi cunostea noul numar de telefon.

"Remodelare"

"Remodelare?Este instalatorul?"am intrebat eu.

"Bine a-ti venit la Boothworld Industries.Numele meu este Samatha si o sa fiu operatorul vostru astazi.Nume? "

Am luat asta ca pe un da si i-am dat numele fostei mele."Jessica Goodwin."

Puteam auzi tastele une-i tastaturi in telefon.Puteam spune ca femeia lovea cu pumni aceea chestie.Dupa cateva secunde revenii.

"Jessica Goodwin", a spus ea."Remodelare este pentru 21 august 2015.Este ok?"

Am ramas tacut.Nu puteam sa cred.Cineva isi batea joc de mine.

"Cine este?Jessica tu esti?Imi faci o farsa?"

Femeia nu a raspuns un lung moment.Am crezut ca persoana care era in telefon se abtinea sa nu rada.

"Alo?"am zis eu.

"Da sau nu domnule?"insista femeia

"Da?"nu intelegeam ce imi spunea

"Am o intalnire disponbila pentru marti.Este bine?"

In punctul in care eram, incepusem sa innebunesc si ca in realitate era instalatorul.

"Dar astazi?Aveti ceva disponibil?

"In mod normal, nu putem avansa o remodelare in scurt timp dar se pare ca am avut o anulare.Pentru 3 este ok?"

"La 3 este perfect."

"La 3 atunci.Vreti sa va sunam pentru a va anunta?"

"Desigur"

"Perfect.Boothworld Industries va multumeste si va ureaza o zi buna.Sa aveti o zi formidabila."

Telefonul meu a sunat exact la ora 3.

"Alo?"

"Domnule.Sunt Samantha de la Boothworld Industries.Intalnirea voastra incepe acum."

"Ce..."am inceput sa spun , dar am fost intrerupt de suntetul pianului apoi am auzit voceai Jessica-i.

"De ce imi face-ti asta?"intreaba Jessica, puteam sa ii aud lacrimile in vocea ei.

"Jessica?"

"Domnule"spune operatoarea."Nu poate sa va auda este un apel de curtoazie."

"Va rog, nu faceti asta, o sa fac tot ce vreti.."se roaga Jessica

Vocea Jesica-i a fost astupata de o respiratie asurzitoare si tot ce puteam sa aud este sunetul acela.

"Munca este terminata"a spus vocea unu-i barbat"Boothworld Industries va multumeste si bine a-ti venit in club"

"Domnule?"operatorea a revenit"Va placut?"

Am zambit si am soptit:"A fost perfect!"
"Super"a spus operatoarea "La Boothworld Industries ne servim clientii.A-ti vrea o alta intalnire?"
M-am uitat la apa care curgea din robinet si zambetul meu devenise si mai mare.
"Da"am spus eu." Da"
"Nume?"
"Dan. Nu am numele lui de familie. Este antreprenor."
" Dan Arencibia. 13 iulie 2032.Vreti o alta data?"
"Da"
"Miercuri este bine ?"
"Nu a-ti apus ca aveti o intalnire disponibila marti?"
"Ba da, dar din pacate ziua sa ocupat .Miercuri este ok?"
"Nu" am zis eu. "Ce ziceti de joi?"
"Din pacate joi nu este posibil.Miercuri seara avetio remodelare prevazuta."
"Ce?"
Mi-a repetat acelasi lucru.
"Putem pune remodelarea mea in alta zi?"
"Bine inteles ca putem domnule."a spus femeia,parea ca zambea." Mereu se poate face ceva."
Am asteptat sa imi zica cum,dar se pare ca nu mai spunea nimic.
"CUM?"am tipat
"Boothworld Industries este mereu in cautare de noi membri.Cu o invitatie in club bine inteles. Din pacate numarul membrilor a scazut anul acesta. Criza,razboaie, politica..Ce am vrea sa faceti ,pentru a evita propria remodelare este sa ne ajutati sa adaugam  noi membri."
Lumina in capatul tunelului!
"De cati membri aveti nevoie ?" Intreb eu
"O mie."
M-am inecat."O MIE?!"
"Da domnule ,daca nu trebuie sa pastram remodelarea voastra."
In acel moment totul se oprise pentru mine. Toata viata mea.
Gura mea era complet uscata. Mereu am crezut ca aceste chestii erau doar in cartile dramatice.
Dar se pare ca nu este asa.
"O sa va gasesc cei o mie de membri pe care ii vreti.."am soptit eu
"Boothworld va multumeste si va ureaza o zi magnifica.Bine a-ti venit in club."
Si apelul sa terminat aici.
Am pus telefonul la loc si m-am uitat un timp la el. Am o remodelare pentru miercuri, cineva o sa primeasca un apel si o sa imi auda ultimul suflu daca nu gasesc o mie de membri pentru Boothworld Industries.
E amuzant ,mereu am vrut sa fac parte dintr-un club. Skull and Bones. Nu stiu cum am ajuns aici, dar acum, sunt membru, si o sa profit pana miercuri.
Cum v-am zis la inceput, chiar daca as vrea sa ma ajutati nu a-ti putea, pentru ca nu sunteti membri.
A fi membru este doar cu invitatie.
Va invit.
Puteti sa ma ajutati.
Doar trebuie sa sunati aici : 630-296-7536.

1001 Povesti de groaza.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum