Taşindık. Yine ve yine. Yeni bir lise yeni bir hayat yeni arkadaslar . Ama artık tasinmaya aliştım. Geçen yıl tam 3 kere taşındık. Hemde saçma nedenler yüzünden. Umarım bu yıl öyle olmaz.
Yeni evimize alismam cok uzun sürmedi çunkü önceki evimize cok benziyodu . Hatta biraz fazla benziyodu.
Uyandim. Elimi yuzümü yıkadim.Kahvaltıya indim. Herkes icin normalken benin icin farkli bi gündü çunkü yebi bi liseye basiyordum. Yeni liseye baslamaktan sıkılmıştım. Ama bu sefer biraz korkuyordum. Önceki liselerim anadolu lisesiyken bu sefer koleje gidicektim.
Daha önce hiç koleje gitmedim. Ortamı nasıl ? Arkadaşliklarini nasil kuruyolar? Devamli ders mi calisiyolar? Hicbir fikrim yoktuve kafamda deli sorular vardi.
Evden çiktim. Ve koleje doğru yol aldim.
Kahretsinn!! Dikkat etse ölurdü sanki . Hah ne güzel okulun ilk günü ve okula çamur icinde olan pantalonumla gidicem.
Okula giderken herkesin bana baktigini hissediyordum. Kimsenin yuzune bakmadan hizla yurumeye calisiyordum. Okula vardıgimda kapinin önunde durup birkac dakika okula baktim sonra dikkat cekmeden kosarak okula girdim. Tuvaleti ariyordum.Pantalonumu acilen silmem lazimdı. Okul o kadar büyüktü ki bi an kayboldum sandim.En son cağre olarak oradaki görevlilere sordum. Sagolsun gösterdiler . Direk tuvalete girdim. Bir pecete alip islattım. Ve pantolonumu silmeye basladim.
Kahretsinn! Naptim ben daha kötü oldu bu sekilde gezemem ki ben napicam napmaliyim.
Kendime bi saat sorular sordum ve tek cağresinin okuldan kacmak olduğuna karar verdim.
Tuvalette o kadar cok kalmisim ki derse girmisler bile. Bunu avantaj gibu kullanip kapıya yöneldim. Sağı solu gözleyerek koşturuyordum. Ve bi anda birine carptim ve yere düstüm.Arkadaslar bu ilk hikayemdi umarim seversiniz sevmediğiniz yerleri degistirebilirim . Şu anlık bu kadar yazdim. Devami gelicek . Heyecanli biyerde kalsin dedim. Umarim sevmissinizdir. Sizleri cokkk seviyorum . 😍😍😘😘