AKTUALIZACJA: 01.09.17
To miejsce jest trochę dla zabawy. Lubię czasami zrobić jakąś okładkę, żeby się odstresować i ogólnie sprawia mi to przyjemność. Nie jestem profesjonalistką, ale czasami wyjdzie mi coś przyzwoitego.
Możesz zamówić u mnie okładkę, albo przygarnąć wolną.
POLECAM OGLĄDAĆ OKŁADKI OD TYCH NAJNOWSZYCH, TE PIERWSZE SĄ RACZEJ ŚREDNIE.Jeśli chcesz przygarnąć okładkę: Napisz komentarz, w którym znajdzie się:
-tytuł opowiadania
-Twoja nazwa
-sposób, w jaki chcesz, żebym przesłała ci okładkę.-Jeżeli jest więcej niż jedna wersja okładki, napisz, czy chcesz wszystkie, czy jedną
-Jeżeli okładka zawiera jakieś dodatkowe elementy, które można usunąć (nazywam je ozdobnikami xd), napisz, czy je chcesz.
Proszę, uwzględnij to, co jest napisane pod każdą wolną okładką.OZNACZENIA OKŁADEK:
💃-WOLNA
👫-ZAJĘTAJeżeli chcesz zamówić okładkę, to możesz napisać komentarz właśnie tutaj :)
W zamówieniu uwzględnij:
1.Tytuł i Autora, ew. podtytuł, cytat.
2.Co ma się znaleźć na okładce np.:
-bohaterowie
-miejsce
-zwierzę
-przedmiot3.O czym jest ogólnie książka (nie musisz podawać całego opisu, wystarczy treściwa, krótka informacja)
4.Stylistykę np:
-minimalizm
-na bogato (xd)-anime
-sci-fi
-w stylu jakiejś konkretnej okładki5. Kolorystykę:
-ciemna
-jasna
-z dominującym jednym kolorem
-jaskrawa
-wyblakła*Twoją wizję okładki (napisz, jak sobie to wszystko wyobrażasz)
*to, czego nie chcesz na okładce
*jakieś inne uwagi, np. co do postaci na okładce, rodzaju napisów, elementów dekoracyjnych
Jeżeli na okładce mają znaleźć się jacyś szczególni ludzie, dla przykładu, członkowie zespołu, to proszę o podanie ich imion i nazwisk. Nie chcę czegoś takiego jak: Poproszę okładkę z członkami zespołu jakiegoś tam.
ROBIĘ TEŻ ROZKŁADÓWKI (NIEZBYT PROFESJONALNE, ALE ZAWSZE)
MOGĘ TEŻ ZROBIĆ WERSJĘ Z "PRAWDZIWĄ" KSIĄŻKĄ
PRZYKŁAD:Jeżeli już zamawiasz u mnie pracę, to chciałabym, żeby była ona wykorzystana, w ciągu dwóch tygodni. O tym, jak długo będziesz ją mieć, decydujesz sam, możesz ją zmienić po kilku dniach, ważne, żeby była wykorzystana ;)
Nie trzeba, ale byłoby mi miło- wspomnij, że to ja jestem autorką okładki, na przykład w opisie książki.
To chyba tyle, proszę o przeczytanie i stosowanie się do regulaminu, myślę, że nie jest jakiś bardzo rygorystyczny.
CZYTASZ
Okładki z okna ❎
RandomZapraszam do drugiej części okładek :) Tutaj zostały jeszcze wolne okładki, nadal można je przygarnąć. Kolejna "książka" na wattpadzie z okładkami. Zakładam tylko po to, żeby wrzucać tutaj moje twory. ~WOLNE OKŁADKI ❎-Okienko jest zamknięte 💃-OKŁA...