2.BÖLÜM

62 7 3
                                    

     Kafamı duvara çarptim.Kafamı ovaladiktan sonra önüme baktım.Önümde müdür duruyordu icimden bi ses "Hayal çok pis siçtın diyordu". O an napicagimi şaşırıp imternette gördüğüm bayılma tekniklerini denemeye basladım. Çok salağım biliyorum. Tabiki hiçbir işe yaramadi.
     Ayağa kalktım. Derin bir nefes aldim ve müdurün yuzune baktım.Müdür bana "kızım bu hizla nereye gidiyorsun dikkat etsene iyi misin "dedi.
    "Iyiyim biseyim yok tesekkur ederim "diye karsilik verdim.
  Bu hizla nereye gidiyordun dediğinde ne dicegimi bilemiyordum. olaylati anlatamazdim . Ceketimi almaya gidiyordum dedim. Yemedi tabi . Cunku ceket elimdeydi.
     Beni odasina çağırdı. Offf lanet oldun ! İnsanlar genellikle yakisikli erkeklere carpar biz obamanin ikizi gibi olan müdüre carptık. Şansa bak ya . Mudurun arkasindan söylene söylene gittim. Sonunda gelmistik.
     Koltuğa oturdum. Oda koltuğuna oturup konuşmaya basladı. Onu o kadar önememiyordum ki ne dediğini bile anlamadim . 1 saat konustuktan sonra "tamam" diyip çiktim.
     Bu üstümle beni zorla sınıfa soktu. Sınıfa girdiğimde herkesin bakısı benim üstümdeydi. Herkes beni tarıyordu sanki. Öğretmenin cocuklar bu yeni arkadasinız Hayal demesiyle siçradım.
     Öğretmen boş biyere otur dedi. Bende onun demesiyle boş biyer aradim. En son tatliş bi kızın yanina oturdum. Adi Ezgi'ymiş. Galiba bugün yasadigim en güzel olay onunla tanişmamdi.
     Okul bitmişti. Eve gitmek icin okuldan ciktim. Eve giderken bugün olan rezillikleri düsündüm ve birden yüzüm kızardı. Bu kadar rezillik bana fazlaydı.
  Ev yolunda giderken bir izlenme hissi hissettim. Sanki biri beni izliyordu. Ve bana cok yaklaşmiştı. Korkuyordum. Daha önce hiç izlenmemiştim. Arkamdaki bir sapikta olabilirdi bir serseride. Bir anda omzuma bi el dokundu ...

     Arkadaşlar yine heyecanli bi yerde bitirdim umarim sevmissinuzdir .
    Hatalarimi söylerseniz sevinirim . Karakter tanimi gelicek merak etmeyin
   Sizi seviyorum ❤❤❤
    

     BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin