Ailem.

3.4K 91 25
                                    

Pişmanlık,korku,üzüntü,heyecan.. UNUTMADIM SİZİ AİLEM UNUTAMAM..                                                         ağlamaya başladım..

Melis: Ailem unuttuğuma inanamıyorum hemen onları bulmamlazım.

Pırıl: Melis böyle yapma lütfen buradaki herkes seninin inancından                                                              senin umudundan cesaret aldı hayatta kaldı.şimdi böyle yaparsan                                                            onlarıda yıkmış  olucaksın.!                     

Ahh. haklıydı buradaki herkes gözlerimin içine baktı,ama ailemi bulmam lazım şimdi pes edemem.!  pırıl konuşmaya devam etti.

Pırıl: bak buradaki kerkesin ailesi yok hepsini bulucaz teker teker.

Melis:kaybedicek zamanımız yok. hemen yola çıkmalıyız.

Duru: Ya onlarda bizi bulmaya çalışıyorsa (?)

Haklıydı ya biz onları ararken onlarda bizi arıyorsa ahh..Bütün planlarım bozuldu bazılarımız burada kalmalı.

Melis: bazılarımız burada kalacak hem okulu korur hemde ailemiz gelirse bizi bulurlarbiz akşam olmadan geri döneriz.

Pırıl. ben burada durabilirim.

Melis: HAYIR.! sen bana lazımsın duru sen burda kalıcaksın onları korumalısın.

Duru: iyi ama nasıl yapıcam hayatımda hiç birilerini korumadım

Melis :Yapabilirsin  bunu biliyoruz.

Pırıl: eee.! gidiyormuyuz

Melis: malzemeleri alın hemen yola çıkalım. 

Malzemeler hazırdı...

Melis:o hayır böyle çıkamayız üzerimize çok dikkat çekmememiz içinaylak kokularından yani böbrek bağırsak ne bulursak sürmemiz lazım.

Pırıl:Halledelim şu işi.ıykk.

Bize yardım ettiler hemen hallettik aman allahım iğrenç kokuyorduk.                                                            kapıya doğru ilerledik malzemeleri aldık. tam kapıyı açtık..

        "AMAN ALLAHIM O'DA NE ?"

https://www.facebook.com/pages/The-Walking-Dead-T%C3%BCrkiye-Wattpad/730794940279005?skip_nax_wizard=true SAYFAMIZ ..:)

The Walking Dead TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin