Mérgesen dobtam le a cetlit,
ez nem lehet igaz ! Szorosan fogtam a könyvem, és mèg egyszer megszoritottam zsebem hogy ellenőrizem hogy ott van -e még a nyaklàncom. S már rohantam is haza ,mikor kinyitottam az ajtót fényt vettem èszre az erdőben .Nagy sebességgel csuktam be az ajtót és rohantam egy szekrény felé s bebújtam oda!Egy kisebb résen bámultam ki ,az ajtó kinyílt ès Cameron meg Obri lépet be !Furcsán néztem őket sikítani tudtam volna,de inkàbb csöndben maradtam.Leültek a kanapèra és beszélgetni kezdtek-Cameron figyelj ! Én arra gondoltam hogy játsszanánk egy kicsit hamàr így kettesben vagyunk!-mondta Obri és fogdosni kezdte Cameront és ahogy láttam Cameronnak sem volt ellenére a dolog!
Nem bírtam tovàbb kivàgtam a szekrèny ajtajàt ès rohanni kezdtem .De mielőtt kinyitottam
volna az ajtót Cameron vissza ràntott mire hasba könyököltem mire ő a fájdalomtól össze esett igy nekem volt időm el rohanni, haza!Mikor megláttam a házunkat örülni kezdtem de minden boldogsàgom elszállt mikor észre vettem Taylort és a banda többi emberét!Ha még most elrohanok akkor nem vesznek észre ! Akkor hàromra ...1....2.....3...
Megfordultam ès màr futottam is volna Volna ha nem megyek neki Cameronnak!-Mit kerestél a hàzban?!-kérdezte Cameron miközben erősen szoritott magàhoz !
-semmi közöd hozzà!-löktem arébb ès a hàzam felé indultam.
-vàrj !-kiàltott oda hozzàm Cameron mire megàlltam
-mond!-tettem csipőre a kezem
-először is -kezdte de a mondat közepèn megàllt és furcsàn nézett a nyakamra
-mi az?!-tettem a kezem a nyakamra mire egy ègető èrzést èreztem
Cameron közelebb jött ès hàtra dobta a hajam ès úgy kémlelte a nyakam majd vègűl hozzà is ért . Először éget de aztán egyre elviselhetőbb lett.
-Mi ez Cameron?!-néztem rà
-Ez hihetetlen !-suttogta és fejét nyakamba tette !
-Ez egy.....
Tudom nem lett valami jó meg sokat is késtem vele de kérni szeretnék valamit! Lécci commenteljetek valamit
! Vagy írjàtok meg hogy szerintettek milehet az a valami a nyakàn!Köszi ,hogy elolvastad !
By:Krisztika
BẠN ĐANG ĐỌC
Be Together (Cameron Dallas)
Ngẫu nhiênA nevem Elizabeth de a barátaimnak csak Eliz. Nem vagyok egy nagy bulizos lány viszont nem is vagyok az a nagy stréber inkább az vagyok aki csöndben van és el tűri a borzalmas napokat. Nem vagyok a tanárok kedvence se sőt! Mindig meg jegyzést teszne...