Zgodnie z wcześniejszą obietnicą, prezentuję Wam moje rysunki sprzed pół roku. Czyli zupełnego początku rysowania kucyków.
To jest mój pierwszy rysunek, jaki narysowałam. Oczywiście nie wspomnę już o anatomii, która leży.
Moja OC - Snow Feather. Wtedy na blogu FGE prawie codziennie pojawiały się nowe oc-ki, więc ja też postanowiłam taką narysować. No i... to był błąd.
Księżniczka Luna. Trzecia z kolei praca. Nie wiem dlaczego, ale wszystkie kucyki rysowałam tak mocno pogrubione :')
Pamiętam, że jak rysowałam tę pracę, dostałam książkę 'Elementy Harmonii'. Tło wykorzystane właśnie z niej.
Taka sama sytuacja...
Scena z 'Lullaby for a Princess'. Wtedy to była jeszcze nowa animacja.
W porównaniu z oryginałem... Dobra, nie ma porównania.
Odbicie w tafli wody. Ogólnie, bardzo długo zajęło mi odwzorowanie wszystkiego, a i tak nie jest idealnie.
Następna wymyślona postać - Music Star ze swoją młodszą siostrą - Melody Spell.
Moja pierwsza praca w jakimkolwiek kolorze. Starałam się, by było widać cienie, ale średnio wyszło.
Tej akurat nie chciało mi się dokańczać. Zresztą, jak prawie wszystkich.
Okej, zaczęłam rysować na początku czerwca 2014 roku. I były jakieś postępy... Jednak niewielkie. Patrząc na to, co kiedyś rysowałam, a to, co teraz tworzę, różnica jest dość zauważalna.
Tak sądzę.
CZYTASZ
My Little Pony: Art Book [ZAKOŃCZONE]
AcakIlustracje i rysunki z serii My Little Pony. Dalsze rozdziały znacznie różnią się jakością początkowych. Zamówienia są zamknięte. Data założenia: 22.08.2016 r.