Multimedia daki paylaştığım şarkıyla dinleyim çok güzel olur.
Soğuk bir kış günüydü. Hep ağlıyordum ve gözüme gece hiç uyku girmemişti. Zaten annemi kaybetmiştim babam desen annem öldükten sonra karı kız içki kumar gibi işlere bulaştı ben hala babam annem öldükten sonra çok değimişti. Bana hergün dayak atıp duruyor üstüne birde sövüyordu. Yavaşça doğrulup oturur pozisyonuna geçip düşünmeye başladım. Acaba evlenip babamdan mı kurtulsam yoksa ömür boyu babamı mı çeksem. Bu aklımdaki düşünceleri silip ayağa kalkıp banyoya gidip rutin işlerimi hallettim.Mutfağa doğru yol aldım baktım babamın kapısı açıktı ve yine eve kadın atmıştı. Ne demişler huylu huyundan vazgeçmez benimde babam böyleydi işte ne yapabilirim. Nese mutafağa gidiyodum. Bir yandanda ne yapsam diye düşüyodum. Ve buldum. Omlet en iyisiydi. Sofrayı kurarken babamı eve attığı kadın yukardan aşağıya iniyodu.
- Ay Cağğğğnım Kahvaltı Mi Yaptın ?
- Bir de soruyor musun görmüyon mu ?
- Nese sana bir şey demedim ben. Dedi ve koltuğa oturdu. O an içimden diyemezsin zaten dedim ve birden dönüp bana baktı. Sesli mi düşünmüştüm eyvah! ( boku yemiştim dkdkdk )
- Ne dedin sen diye gelip saçımdan tuttuğu gibi babamın yanına sürüklemezmi gerçekten bitmiştim ben ya yeter artık.
- Şu kızına haddini bildir gelmiş bana sürt*k diyor.
- Ben bir şey demiyordum. Ve o karı bana vutmaya kalkışacaktiki taki babam (bide sen dur ben vurayim diyomuş djkdkfkgk) o pislik kadının kolunu tuttu ve dediki
-Zaten onun son günleri burda bırak tadını yaşasın zaten gidicek başka aileye dedi.
Ve ben şok oldum tam bir şey diyecekken sakın bu konuyu bir daha açma akşam en ayrıntılı şekilde konuşçaz dedi ve sustu.- Akşama çok az vakit kalmıştı 2 saat filandı. Tırnaklarımı yemeye başlamıştım acaba konu neydi çok merak ediyordum.
Eğer o kadını sorcak olursanız o kadından bir eser kalmadı babam kovdu onu. Neyseki 1 2 gündür dayak yemiyordum öteki morluklarım iyileşmişti ama her an her şey olabilirdi.
Akşam olmuş ve babam gelmişti. Önce yaptığım yemeklerddn bi güzel yedik. Keyfim yerindeydi ta ki babamın o dediği şeyden sonra kas katı kesilmiştim.
- Artık senin evlenme vaktin geldi
- Baba ama ben daha reşit bile değilim dedim.
- Önce bi nikah kıyarız reşit olunca evlenirsin olur biter!! Bu konuyu bir daha açma evleniyosun işte git yarın alışverişe çık istemeye geliyolar seni.- Peki kelimesi çıkabildi sessizce.
Ne yapacağımı bilmiyordum ağlıyordum ama ağlamak ne çare
Noktayı koymuştu eğer fazla üstüne gidersem bu sefer dövmekten beter ederdi en iyisi ses çıkarmamaktı ve bu çocuğada katlanmak zorundayım.Odamın penceresinden güneş tam yüzüme vuruyordu. Lanet olsun sabah olmuştu yeni güne başlamak ve dün yaşadığım olaylardan sonra kalkmak istemiyordum. Bir iki mırıldandım ve kalktım. Ve günlük işlerimi halledip aşağı iniyodum. Salonda babam oturmuş sigrasını içiyodu.
-Defne gel kızım buraya!
Tabi ben size kendimi tanıtmadım. Adım Defne Soyadım YILMAZ. Sert ve güçlü biriyimdir asla yılmam soyadima çekmişim djdjfkfj 😅. 17 yaşındayım. Lise sona gidiyorum. Futbolu severim ve tabiki peste oynarım. Hobilerim ise karanlıktan korkmak ve bütün hayvanlar dan korkmak. Nese çok kafa tuttum. Salona babamın yanına geçtim.
- Efendim baba.
- Bugün alışverişe çıkacaksın biliyorsun demi
- Evet baba
- Hadi kahvaltı hazırla yiyelim sende çok artık akşam 8 de gelecekler.
- Tamam deyip mutfağın yoluna koyuldum. Üzgündüm ama mecburdum, artık babamı tanıyamıyordum ve çekemezdim artık. Suyu koydum ve ocağın altını açtım. Sonra sepetten patates alıp soymaya başladım. Baktımki su kaynamış ve hemen çayı demledim. Patatesleri doğrayıp tavaya attım. Kizardi masayı hazırladım, babamı çağırdım. Kahvaltımızı yaptık tam ben bir şey diyecekken babam seslendi
- Al şu kartı istediğini al dedi ve kalktı sofradan.
Bende ne giysem diye düşünüyodum sonra buna kadar verdimŞortumu ve gömleğini giydim. Sıra sevdiğim beyaz converse ayakkabılarımı giydim çantamı ve kartımı alıpta çıktım. Büyük alışveriş merkezine doğru yürüyordum. Birden önüne köpek çıkınca korktum demişmiydim bütün hayvanlar dan korkarım diye nese tam kaçıyordum arkamdan biri seslendi
ACABA KİM ?Yazim hatası varsa lütfen sorry
Yeni bölüm ne zaman gelir ama bilmiyorum lütfen yorum ve vote atmayı unutmayın 😚 öpüldünüz