[ Sziasztok! Tudom egy kicsit eltűntem és nincs rá mentséfem sajnos a lustaság, de mostmár próbálom hamar hozni a részeket. Viszont pontos időt nem szeretek adni a részekről mert utálom megszegni a szavam és tudom nehezen tudnám betartani az időpontot. De nem sokára jön a 11. Rész is. Addig itt a kicsit rövid de eseménydús 10. 😉
Jó olvasást :*]Reggel még el is hittem, hogy kurva jó napom lesz és, hogy nem lesz semmi probléma vagy csak nagyon pici dolgok.
Nos ez addig tartott míg be nem léptem a terembe.Gyanútlanul lépkedtem a terem felé, amiből már a folyosó végén lehetett hallani a kiszűrődő kiabálást. Beléptem az ajtón és egy nem várt kép fogadott.
Chen és Kai ordítoztak egymással. Az osztály ribancai most két részre oszlottak. Az egyik fele Kai mellett olvadozott vagy éppen helyeseltek neki. A másik fele pedig Chen mellett élveztek el vagy őt bíztatták.
MinMin kettőjük között zokogott és próbálta csitítgatni őket. Látszólag nagyon kezdett kicsúszni az irányítás a keze közzül. Itt szakadt el az utolsó cérnám is.- CSEND LEGYEN!- ordítottam el magam. Mindenki megszeppenve nézett rám.
- Ribancok kifelé, Min, Kai és Chen maradtok- parancsoltam ki a pláza cicákat.Mint szorosan megöleltem.
- Mondd el mi történt- szólok oda kedvesen Minnek. Ahogy gondoltam a fiúk egyből egyszerre kezdtek bele ordítozva.
- Mint kérdeztem- intettem le őket idegesen. Egyre fogyott a türelmem.
- Tegnap...- köszörülte meg a torkát - Chen hulla részegen állított be hozzám. Konkrétan bevedelte nállam is az összes piát de engem is leitatott. Majd szex lett a vége- szipogott.Nem tudtam eldönteni mit csináljak. Hordjam le Mint, hogy miért fogadta el a piát Chentől és miért engedte hogy Chen megdöntse? Vagy Chent pofozzam agyon amiért kihasználta Mint? Vagy Kait rúgjam tökön amiért nem veszi észre hogy Min nagyon sajnálja a történteket?
Végül nem csináltam semmit. Felnőttek már.
- Oldjátok meg. Ehhez nekem reggel van- intettem és kimentem a teremből.Szokásosan most sem maradt el az emberek kíváncsi tekintete, de nem érdekelt. Mindenki gondoljon azt, amit akar. Az igazságot mindig kevés ember tudja.
A büfé felé vettem az irányt. Szomjás voltam és éhes is. Szerencsére rövid volt a sor és hamar sorra kerültem.
Most már a kávém és a csokim társaságában kerestem egy személyt.Meg is találtam a suli legnagyobb ribancának a társaságában. Taeyeon úgy csimpaszkodott Yoongira, mint akinek az élete múlik rajta. Na nem ribanc ebből nem eszel.
Nyugodtan odasétáltam mögé. Yoongi már észrevett és sejtelmes mosollyal jutalmazott. Szegény kurva meg azt hitte rá mosolygott ilyen édesen és legalább olyan hangot adott ki mint aki elélvezett. Te jó ég.Megkocogtattam a vállát.
- Igen?- fordult hátra nyávogós hangot hallatva és közben a világ leghazugabb mosolyát villantva felém.
- Húzás van cicám- mutattam a terme felé.
- És ha nem megyek?- húzta fel kihívóan vékony szemöldökét.
- Szeretnéd tudni?- kérdeztrm gúnyosan és lendült volna a kezem, de Yoongi lefogott.
- Hm?- lepődtem meg.
- Cicám, ha büntetést kapsz nem tudsz átjönni hancúrozni- mondta olyan hangon amibe a lábam bele remegett. Most komolyan ezt mondta az egész suli előtt?
Teljesen elpirultam, de nem szüntettem meg a szemkontaktust Taeyeonnal. Aki nem mellesleg sárgult az irigységtől.
- Te komolyan egy ilyen kis...semmilyen lánnyal vagy helyettem? Yoongi én sokkal többet tudok adni. A suli nagyréste tudja igazolni- húzott el a párom elől a csaj és újra Yoongin csüngött. Viszont mielőtt bármit mondhattam volna megellőzött.- Ő sokkal többet tud nekem adni mint, amit te valaha. Nem hiszem, hogy rajta már végig járt volna a suli nagyrésze. És az nem kicsit baj ha büszke is vagy rá. Kurva- köpte a szavakat és ellökte magától Taeyeont. Csak tátott szájjal néztem mi történik.
A sokk hatás nem tartott sokáig, csak addig míg Yoongi oda nem jött elém és szenvedéjesen meg nem csókolt. Nem voltan rest viszonozni, de valami megcsapta a fülem. Ajtó csapódás és gyors léptek. Chen?
Nem akartam Yoongit megbántani így lassan húzódtam el és megfogva a kezét elmentünk. A tömeget magunk mögött tudva elengedtem.
- Yoongi...ez...ez mi volt?- kérdeztem az eggyértelműt.
- Mi lenne? Most már a suli is tudja, hogy szeretlek- mosolygott édesen.
- De nekem előbb beszélnem kell valakivel- suttogtam
- Menj. A parkban lesz- fogta meg a vállam.
- Mi? De honnan tudod?
- Csak menj- mutatott az ajtóra.
- Köszönöm. Szeretlek- csókoltam meg és futottam Chenhez. Remélem még nem késő...
(AZOK A SZEMEK *.*]