" omg.. aku nampak HwaJin tadi.. gulp.. mampus kita.. aku dah tak nak jadi mangsa dia lagi duh!! "
" kau boleh senyap tak????? kalau dia dengar kau cakap camtu memang kau lah jadi mangsa dia! "
" hmm yelahh!! "
Aku mengeluh. Ape benda dorang cakap ni?? HwaJin? HwaJin? Sape HwaJin tu? Perempuan ke lelaki?
Asal nak takut sangat dengan dia tu?? tchh baik aku tido dalam class!
Dengan semangatnya, aku berlari ke arah class aku. Kawan2 aku yang lain tu pergi mampus.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Semalam dah lah kalah main game dengan taehyung! Jimin punya pasal lah ni! ade ke patut dia lompat kat depan aku sebab lipas yg tak bersalah tu??
Memang kalah lah aku sebab dia dah halang pandangan aku! aku usha panas je dia pagi tadi
(¬_¬)
Aku pun masuk menggunakan pintu belakang kelas sebab meja aku dekat pintu belakang kelas. Buat ape nak rajin sangat guna pintu depan?
Japp.. asal macam pelik je harini? Sape yang duduk tepi aku ni? Bukan ke budak jepun tu yang patut duduk kat situ?
Sape budak rambut perang ni?? Aisyhhh.. pegi mati lah.. asal dia tak kacau hidup aku sudah.
Beg aku letak di atas meja. Siap sedia untuk membuat kilang tahi mata.
" bruhh?? "
aku memandang tajam ke arah ketua kelas aku iaitu, DivaBoo. aku pun tak tau asal dorang panggil dia diva boo sedangkan nama dia seungkwan.
" ape ? "
Dia tetiba mendekatkan muka dia kat aku. asdfghjkl
" kau dah kenapa dekat2 muka dengan aku? " aku menolak dahi dia.
" isyh kau ni.. dengar lah dulu ape aku nak cakap! "
" yelah.. ape dia? kacau je.. "
Dia dekatkan muka dia kat aku lagi. asddfhksldj really bruh? -.-
" kau tau tak sape yang duduk kat tepi kau tu?????? "
Aku memandang tepi. Soalan bodoh ape yang dia tanya ni?
" Perempuan lah.. takkan lelaki plak. "
" eii! bukan lah.. kau tau tak siapa dia dalam sekolah ni huh? " dia menjongket kan kening dia beberapa kali.
" tak dan aku malas nak tau. " aku terus letak kepala aku di meja balik.
" duhh.. perempuan sebelah kau tu, HwaJin. Dia tu.. pengganas sekolah.. nasib kau lah dapat duduk sebelah dia. Hati2 bruhh "
Aku tersentak. Perempuan jadi pengganas sekolah? serious ah? macam buat lawak hambar je si diva boo ni.
Tapi pagi tadi aku ade dengar budak2 sekolah cakap pasal HwaJin.. maybe betul?? biarlah.. yang penting aku lagi sado dari perempuan tu.
Lantak lah pengganas ke tak aku nak tidur.
" hye JungKook! "
" hye sakura.. " Aku membalas greet dia tanpa memandang ke arah dia.
" nah aku ada bawak kuih beras untuk kau! "
Kuih beras??/ Bukan ke budak jepun tu tak datang? Pengganas sekolah tu kan yang duduk tepi aku?
Apakah? aku terus bangun nak duduk menghadap dia.
" Kuih beras?? Kau sape? Kau... HwaJin kan? "
YOU ARE READING
[ HIATUS ] 🌿 notice me | jungkook
Humoraku dah ada kat depan kau pun kau still tak perasan aku lagi? ouch :') im hurt °°° ||•261216•|| ©2016