Soarele e mai strălucitor ca niciodata, cerul e mai albastru ca altădată totul e diferit de cand a aparut el in viata mea. M-am indragostit de el atat de mult, nu pot sa cred. M.am imbracat repede si am pornit spre școală pe jos singura , nu am vrut sa vina Liam cu mine mai ales ca stiu drumul .
Ajuns in fata facultatii observ in fata intrarii pe cine altcineva decat minunatul meu iubit. Merg spre el si dintr-o data ma trage spre pieptul sau fiind la mica distanta fata de fata mea. Ochii sai minunati ma fac sa uit de tot si toate...
El: Buna dimineata iubita mea, spune si incepe sa ma saruta atat de dulce incat asta ar fi ultimul, incat lumea ar disparea incat....dar imi place...
Din cauza lipsei de aer ne oprim dar nu ne dezlipim ii inconjor spatele muscolos cu bratele mele si capul meu pe pieptul sau. Ajunsi in fata clasei ma saruta si imi spune ca ne intalin in curtea din spate.
Eu: Neata Toni, raspund si eu intr.un final.
Din pacate clopotelul ne.a distrus fericirea..
Eu: Eu am psihologie, tu?
El: Eu am mate, haide sa te conduc..spune si matrage dupa el.
Ora de psiho. e gata repede si ma grabesc in spatele facultei singura deoarece prietena mea azi nu e la scoala..trebuie sa o sun.
Merg in spate si il vad pe Toni cum sta singur si fumeaza. Ma apropii de el si ii pun mainile la ochi....ma prinde de maini si ma trage la el in brate si incepesa ma sarute apasat si dulce.
El: Esti doarte frumoasa. Spune si imi rambeste.
Eu: Si tu esti minunat si il sarut pe buzele sale dulci.
Am stat si am vorbit despre mai multe lucruri. Orele au trecut repede si asa ca ma indrept spre iesirea din facultate. Toni ma asteapta in fata usii .
El: Haide iubit-o sa te duc acasa.spune el si ma prinde de mana.
Eu: Bine
Am pornit spre casa mea,dupa putin timp a incetinit si a tras pe dreapta.
Ce s-a intamplat..il intreb eu,iar el imi zambeste si imi raspunde,,imi e foame,, eu raspund,,atunci haide sa mancam,,spun eu.Coboram din masina si ma prinde de mana si intram in restaurant.
Ajunsi la o masa de 2 persoane,ne asezam la masa uitandu-ne in meniu..
,,Eu vreau o pizza’’spun eu repede stiind deja ce doresc sa mananc. ,,Iar eu vreau...spune uitandu-se inca in meniu...vreau...gratar cu cartofi natur’’ spune hotarat inchizand meniul,,. Face semn chelnerului sa vina sa ne ia comanda.Dupa ce noteaza spune ca in cateva minute vom fi serviti.
Mancarea ne este servita si incep sa mananc deoarece imi este foarte foame iar el se uita mirat la mine.
Eu:CE..mi-e foame.
El:E
sti atat de dulce Anylla , esti atat de minunata,spune el si imi atinge fata cu degetul mare si ma sarut pe frunte scurt.
Eu: Si tu esti minunat Toni,si ma faci fericita <3
Dupa ce am mancat ma conduce acasa si ma saruta dulce si lung pe buze luandu-si ramas bun.
Toni pov.
E foarte draguta ,dar nu pot sa ma indragostesc nu vreau sa o ranesc...trebuie sa opresc aceasta minciuna..Nu stiti despre ce esti vorba.pai...
Acum ceva timp bou de Adam m-a provocat ca nu o bag in pat pe frumoasa blonda,da am acceptat ca un bou adica asa suntem noi,dar asta era acum ceva timp sa stiu ca e fata domnului Pitt,omul de afaceri ,prietenul tatalui meu si mai ales ca suntem apropiati si l-a ajutat foarte mult pe tata. Asa ca trebuie sa opresc acest joc nu vreau sa o bag in patul meu ,nu vreau sa imi bat joc de sensibilitatea ei.
****]
Pornesc la scoala,nu i-am scris nimic trebuie sa gasesc o modalitate de a o indeparta de langa mine,dar nu vreau sa sufere domanee ce am..ce imi pasa mie de ea,de ce simte ea..FACK!!
E pauza mare,merg in curtea din spate si o vad pe curva scoli,da Roxana,si-o trage cu toti si e o lipitoare. Merg in locul meu de totimpu si imi aprind o tigara. Rox vine spre mine si se aseaza langa mine.
Eu: Da...?
Rox: Iubituleeeeee,se mataie ea...ce faci..
Eu: Trebuie sa mergi la un control,nu vezi ce fac..spun eu nervos si plictisit de aceasta conversatie.
Rox se urca la mine in brate si ma trage de par sarutandu-ma.E o curva dar....
Anylla pov :
De ieri Toni nu mi-a mai scris,nu stiu ce se petrece ..merg la scoala si nu il vad primele 2 ore...e pauza mare si ma indrept spre spatele facultatii.
Ma opresc in loc si siroaie de lacrimi imi inunda fata. Toni sarutandu-se cu Roxana vedeta scolii..de ce..Ce are ea...Ma uit atent la cei doi si mi se face scarba..ii voi arata eu cine e Anylla Pitt..nu ma las calcata in picioare de unu ca el..SA TE DUCI DRACU TONI MAHFUD!!!Scurt..da stiu..dar sper ca va placeee...va pupp😘😘😘😘😘😘❤❤❤