1

53 6 1
                                    

Siedziałam na swoim miejscu w samolocie i czytałam książkę, byłam tak zmęczona, że nic z przeczytanych zdań nie zrozumiałam. Postanowiłam odłożyć książkę i się zdrzemnąć, aby mieć więcej siły na jutrzejsze próby, ponieważ za dwa dni miał odbyć się mój koncert w Hiszpanii, pierwszy w Europie. Byłam bardzo podekscytowana.

*****
Kiedy byłam już w hotelu wzięłam gorącą kąpiel i zaczęłam przeglądać twittera. W oczy rzucił mi się tweet, który opublikowała jedena z stron plotkarskich obserwowany przeze mnie.

Pepe Barroso zdradza Tini?

Nie miałam pojęcia o co chodzi, natychmiast weszłam w link, który znajdował się pod tą szokującą mnie wiadomością. Według strony plotkarskiej mój ukochany spotykał się z Karol Sevilla. Nie rozumiałam co się dzieje, natychmiast zadzwoniłam do Pepe, niestety włączyła się poczta głosowa. Miałam w głowie tyle pytań. Myślałam, że mnie kocha. Dlaczego mi to zrobił? Dlaczego Karol mi to zrobiła? Myślałam, że się przyjaźnimy. Nie potrafiłam zapanować nad emocjami, potrzebowałam się komuś wyżalić. Zadzwoniłam do Mechi, była starsza więc znała się na chłopakach i doradzała mi kiedy byłam z Peterem.

- Hej Tini!
- Cześć - Nie miałam siły udawać chociaż trochę szczęśliwej.
- Co się stało!? Dlaczego płaczesz? - Z jej głosu od razu zniknęło szczęścia. Kiedy zadała mi to proste pytanie jeszcze bardziej zachciało mi się płakać.
- Pe - Pepe mnie zdradził. - Zaczęłam płakać jeszcze bardziej.
- Co!? Skąd ten pomysł?
- Przeczytałam na jednej z stron plotkarskich.
- No dobrze, ale z kim?
- Z Karol - Wzięłam chusteczkę i wysmarkałam nos, po czym dokończyłam - Z Karol Sevilla.
- Pamiętaj, że media wyolbrzymiają pewne rzeczy. Może po prostu się zaprzyjaźnili?
- Nie wiem Mechi. Nie wiem co myśleć, co robić. Dzwoniłam do Pepe ale włącza się poczta głosowa.
- W razie czego dzwoń, pisz. Ja muszę iść teraz na próbę do przedstawienia. Trzymaj się. - Wysłała mi buziaka i się rozłączyła.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 04, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Losing The Love • PepiniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz