Primi trei ani de liceu pentru adolescenta de 17 ani, Rebecca, au fost superbi, a avut parte de multe amintiri impreuna cu prietenul ei de o viață.
A avut familia perfecta...colegi de neînchipuit, cel mai bun prieten și un iubit.
Însă ca toate astea sa dispară, sau măcar jumate, e nevoie de o secunda, iar ca sa le refaci cel puțin un an.
A fost nevoie doar de o seara de vara ca viata Rebeccai sa se destrame. Ca ea sa devina o alta persoana, un alt oraș, o alta școală. Sa devina indiferenta, cu toate ca învață nu ii e teama de detenții, ba chiar le primește când își dorește, astfel făcându-și o noua prietena.
As putea zice ca începutul unei noi prietenii e începutul unei noi vieți....Rebecca se întoarce de unde a plecat.
Ultimul an de liceu, unde trebuie sa mananci toate cuvintele din orice carte pentru un viitor, anul unde orice lucru e mai puțin important decât școala.....dar se pare ca destinul Rebeccai nu prea a înțeles asta.....
Al doilea semestru de liceu al Rebeccai nu e tocmai ușor, obiectivul de a nu-i mai pasa de lume se risipește când ii cunoaște prietenii lui Dylan...cand il cunoaste pe el!
Știm cu toții ca dacă nu e iubire adevărată nu dureaza la nesfârșit și totuși ajungi rănit precum Rebecca, ajungi să-ți închizi sentimentele într-un turn fără ușă sau ferestre, fără nici o cale de ieșire. Te asiguri ca nimeni nu va putea dărâma acel turn.......ceea ce ea nu a făcut.
Fără să-și dea seama, turnul ei pierdea cate o pietricica în fiecare minut în care îl vedea, în fiecare minut in care ii auzea vocea, la fiecare atingere, de fiecare data cand îl privea în ochii ea pierdea mici bucățele din închisoarea sentimentelor.
Fiecare din noi își da seama când are sentimente pentru un el sau o ea, fiecare din noi reacționează diferit sau chiar la fel....Rebecca reacționează cu o fraza de fiecare data cand își da seama ca turnul ei se destramă din ce în ce mai mult: "suntem la fel dar SUNTEM DIFERITI, ceea ce face iubirea noastră, o IUBIRE PERICULOASA, nu putem fi impreuna ..."
Eu aflu ce ii rezerva destinul scriind....Voi aflați citind...
YOU ARE READING
Dangerous Love I.We are different
Teen FictionViata Rebeccai, sentimentele ei, durerea si fericirea ei, lacrimile si toate rasetele ei cristaline...daca pana acum, toate acestea nu le-a simtit in mai putin de un an, EL a avut grija sa schimbe asta...DAR MAI INTAI SA VEDEM CUM A INCEPUT TOTUL!! ...