Part 1 (( im tired ))

3 0 0
                                    

Tengah hari (( Tongyeong high school))

Eun ji di heret oleh soo young dan teman temannya ke sekolah sekolah .

" soo..young ah ... anii " rintih eun ji agar soo young dan teman temannya untuk melepaskannya pergi .

" mwo ? Hahahahahahahah yaa ! Lee eun ji ! Kau ingat aku akan lepaskan kau ?" Tanya soo young sambil tersenyum sinis

" soo young ... " eun ji menangis

" ya ! " soo young dan teman temannya menarik rambut eun ji sehingga menjadi kusut masai .

Eun ji tidak tahan lagi . Selepas ditampar berkali kali setelah di pukul berkali kali soo young dan teman temannya masih tidak pergi .

Eun ah yang sedang memerhati dari jauh hanya mampu melihat lalu dia mengambil sekutul batu dan membaling kepada soo young . Tepat terkena pada dahi soo young . Soo young dan teman temannya terkejut dan terus lari dari situ .

Eun ji terduduk keletihan kerana terlalu penat dengan segala yang telah dilakukan oleh soo young dan teman temannya . Eun ji terus menangis teresak esak .

" mianhae eun ji ah ... unnie hanya nampu tengok penderitaan yang eun ji alami "

Eun ji bangun lalu dia berlari .

Tiba di jambatan (( jambatan tongyeong))

eun ji melihat air yang mengalir deras itu . Eun ah hanya mengintai .

Tidak lama kemudian , Eun ji terus terjun ke dalam air itu .

MissingYou ...Where stories live. Discover now