Niespodzianka i wyznanie prawdy

2.6K 38 9
                                    

#Marysia#
Wstała o 6:30 i zobaczyła że nie ma obok mnie Adama. Wzięłam szlafrok i zeszłam na dół. Poszłam do kuchni ale tam też nie było Adama. Na gazówce była patelnia z jajecznica. Chciałam się odwrócić ale na szyi poczułam usta. Wiedziała że to Adama bo tylko on ma takie boskie usta.
Odwróciłam się i zaczęliśmy się całować. Nie wie ile to trwało ale dość długo. Dopiero rozdzieliło nas zapach spalenizny. Adam pobiegł szybko wyłączyć.
-Marysiu to było nasze śniadanie.
-Nie byłam głodna,ale jak chcesz jesc to możemy isc coś kupić po drodze.
- A zresztą ja też nie jestem głodny.
#Adam#
Miałem tylko 10 minut do pokazania mojej niespodzianki Marysi. Marysia poszła na górę się przebrać, a ja szybko poszłem do garażu. Wszystko bylo skończone. Pobiegłem na górę żeby Marysia się nie skalpeła ale jej jeszcze nie bylo. Zawołałem ja i przyszła na dół.
-Marysiu mam dla ciebie niespodzianke ale jest ona w garażu.
-Adma musimy iść bo zaraz się do pracy spóźnimy.
-Marysiu nie ufasz mi.
-Ufam Ci.
-To chodz.
#MARYSIA#

Poszłam z nim do garażu. Byłam w szoku w garażu stał czarne Ferrari. Zawsze marzyłam o takim aucie.
-Adam skąd miałeś tyle kasy przecież to drogie auto.
-Zawsze marzyłem o tym aucie dlatego odkładałem kasę.
#ADAM#
Byłem szczęśliwy że Marysia jest szczęśliwa.
-Marysiu mam do ciebie jeszcze jedno pytanie.
Powiemy o nas dziś wszystkim.
-Dobrze Adam nie ma problemu.
#MARYSIA#
Gdy byliśmy pod komendą Adam warknął silnikiem i wszyscy otworzyli okna. Byli zaskoczeni. Wysiadliśmy z samochodu i Adam wziął mnie za rękę. Poszliśmy odrazu do Kubisa.
Najbardziej się tego obawiałam.
Ale nie bylo czego.
# ADAŚ#
Poszliśmy do swojego pokoju i zobaczyliśmy sterty papierów. Dzisiaj mieliśmy samą papierologie.
Skączyliśmy pracę o 19:00 i poszlismy do auta. Spytałem się Marysi czy chce isc na kolacje. Zgodziła się więc poszliśmy do restauracji. Kolacja przebiegła w miłej atmosferze. Po kolacji pojechaliśmy do domu. Powoli zbliżałem się do Marysi i zacząłem ja całować. Wzięłem ja na ręce i zaniosłem do sypialni. Ściągnąłem jej wszystkie ubrania jak i ona moje i dalej wiecie do czego doszło.

MÓJ PIERWSZY RODZIŁA MAM NADZIEJĘ ZE SIĘ SPODOBA CZEKAM NA GWIAZDKI I KOMENTARZE

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 03, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Marysia i Adam  SPRAWIEDLIWI WYDZIAŁ KRYMINALNY Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz