İstanbul-MARDİN

56 5 4
                                    

- pencereden gelen gözlerim de hissettiğim güneş ışıklarıyla beraber,yataktan hiç kalkmak istemiyordum neyse ki şirkette ki  toplantım öğleden sonra saat 13:20 da başlayacaktı bu yüzden rahattım. Hemen duşa girip kahvaltımı yaptıktan sonra evden ayrıldım arabama bindim ve şirkete doğru yola koyuldum kafam bir hayli karışık idi. Gece çok garip rüyalar görmüştüm ve çok korkmuştum neyse ki bir rüyaydi fazla takmaya gerek yoktur diye düşündüm.Bu arada ben kendimi tanıtayım.Ben,asmin 24 yaşında 1,73 boylarında kumral saçlı, kahverengi gözlü,ve beyaz tenli bir kızım.Mardinde doğdum Halil Ağanın kızıyım.oradan kurtulup İstanbula yerleştim üniversite okuyup avukat oldum şimdide çınar kozmetik'in avukatlığını yapıyorum tek çocuğum o yüzden istediğim her şey yapıldı o yüzden bende okumayı ve kendimi kurtarmayi tercih ettim. Ailemi annemi babamı çok özledim ve bu geceye bir Mardin bileti aldım supriz yapacaktim onlara..uçağım saat 23:30 da idi. Şirkette ki toplantım bitince hemen eve gidip bavulumu hazırladım.Evden çıkıp havaalanına gittim benim için çok yorucu bir gündü uçağın kalkmasını beklerken bir yorgunluk kahvesi içtim o sırada uçağın anonsu yapıldı ve uçağa bindim gözlerim yorgunluğa dayanamadı ve ben uykunun kollarına kendimi yavaş yavaş bırakıyordum..

Beğenmeyi ve hikâye hakkında yorumlarınızı bekliyorum aksi takdirde yeni bölüm gelmeyecek.:)

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin