2.Bölüm ''Body Change''

163 7 0
                                    

İblis Diana'nın Ağzından:

Diana'nın bedenine girmiştim.Artık Styles ve Çetesinden intikamımı alabilirdim.Onların kafalarını bedenlerinden çıkarıp yakmak istiyorum.Bana 5 kişi zorla tecavüz etmişlerdi sonrada beni öldürüp denize atmışlardı.Onlara kesinlikle acımayacaktım kesinlikle onların işlerini bitirecektim.Fakat ilk önce biraz eğlenmek istiyordum.Oyun başlasın bakalım.

Diana'nın Ağzından:

Şuan kendimi tıpkı bir boşlukta gibi hissediyorum.Bembeyaz bir yerdeydim ortada sadece ben vardım başka hiçbirşey yoktu.Hemen ayağa kalktım.Tanrım burası da neresi böyle? En son o kızın siyah bir bulut olup bedenime girdiğini hatırlıyorum ve şuan o kızın ne düşündüğünü biliyorum.Kızın adı Diana Streihart.17 yaşında bizim Styles ve Çetesi tarafından tecavüze uğramış.Şimdi ise intikam almak için geri gelmiş ve benim bedenime girmişti.Neden benim bedenime girmiştiki? Başka insan yokmuydu?Ama burdan kurtulmanın yolunu biliyordum anneannemin bana öğrettiği şeytan çıkarma büyüsü neydi?Aha buldum.Sözleri söylemeye başladım.

İblis Diana'nın Ağzından:

Tam Styles ve Çetesini bulmak için dışarıya çıkacakken birden başıma bir ağrı girdi ve sesler duymaya başladım.Ah kahretsin! Diana şeytan çıkarma büyüsü yapıyordu.Kız sandığımdanda akıllı.Acı çekmeye başlamıştım sanki ruhum yanıyordu.Ve birden siyah bir bulut olup Diana'nın bedeninden çıktım.Bu iş burafa bitmemişti.

Diana'nın Ağzından:

Bedenime geri dönmüştüm.Ama bu işin burada bitmediğine adım gibi emindim.Omuz silkip sınıfa girdim.Bayan Cooley çoktan derse girmişti bile.''Üzgünüm Bayan Cooley kendimi iyi hissetmedim ve tuvalete gittim.'' Bayan Cooley başını tamam anlamında salladı Luke'un yanına geçtim.Önümüzde de Beatrix ve Andrew vardı.Andrew de bizim arkadaşımızdı.Luke bana mavi gözlerini dikmiş bakıyordu. ''Ne var Luke?'' başını sıradan kaldırdı ''Sen beni salak mı sandın Diana? Belki Bayan Cooley yemiş olabilir ama ben yemem.'' Ah lanet olsun birşeyler sakladığımı anlamıştı.Beatrix ve Andrew de bana bakıyordu. Beatrix ''Konuşmaya başla Sürtük.'' ''Tenefüste anlatırım çocuklar şimdi işinize bakın!'' dedim.Luke hala bana bakıyordu bir süre sonra oda önüne döndü.Tenefüste acaba ne bok yiyecektim?

= ═ = ═ = ═ = ═ = ═ = ═ = ═ = ═ = ═ = ═ = ═ = ═ = ═

Demon & GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin