Capitolul 16 -Pe cine crezi ca pacalesti aici?

602 39 11
                                    

Au trecut 3 luni si ceva,de cand a inceput scoala...Sau ma rog,de cand trebuia sa incep scoala...De cand sunt in LM ,eu nu mai pot avea o viata normala asa ca iau cursuri acasa.

In aceste 3 luni Kay m-a convins sa merg la detoxifiere,ceea ce am si facut.Mi-a prins bine,acum sunt o persoana normala din nou.

Ai putea spune ca am viata perfecta? Sunt o vedeta,am milioane de fani,concerte peste concerte,sunt frumoasa,tanara,am tot ce vreau,castig mai mult decat posibil pe luna,iar singura mea problema este ca parintii s-au despartit.Dar nu e asa.Am acest blestem ce ma urmareste de mult timp...

Acest blestem ce s-a abatut asupra inimii mele,si nu o lasa sa fie fericita.Acest blestem se numeste Harry Styles.Da!Un blestem!Asa il numesc pe cel de care m-am indragostit.De ce? Pentru ca in timp ce eu adorm in fiecare seara plangand cu gandul la el...in timp ce eu sufar cu toata fiinta mea,in timp ce tristetea ma omora,el apare la televizor si la petrecerii cu ‘’iubita’’ lui  Taylor Swift!

Cateodata simt ca nu mai am nici un rost pe pamant…Dar fanii si prietenele mele ma ajuta sa imi revin.Daca as putea le-as multumi din suflet!!

In acest moment stau pe acoperisul blocului.Mama mi-a cumparat un penthouse intr-un bloc cu 10 etaje,facut  aproape numai din sticla,atunci cand m-am hotarat sa raman in Londra.

Ce frumos se vede orasul ce odata credeam ca este orasul unde visele devin realitate,noaptea.

Voiam pur si simplu sa zbor de acolo,ma linistea locul,ma simteam libera sa fac orice,nimeni nu ma vedea,nimeni nu ma auzea plangand.Doar cerul imi era cel mai bun prieten in acele momente.Cerul ma pazea fara sa imi reproseze nimic,fara sa imi spuna ca gresesc!

Maine eram invitata la o emisiune  de Craciun,(da maine era Ajunul)cu Kay,il declasarem in public,iubitul meu…Si ghici cine mai venea? Da..Harry si Taylor…cica eram cele mai frumoase cupluri din UK.Nu prea aveam chef de nimeni,dar daca nu fac nici asta?Atunci eu la ce sunt buna?

                                                                                  *

A doua zi,am intrat in platoul de filmari,Kay ma tinea de mana,dar imediat am tras-o cand l-am vazut pe Harry cum statea relaxat pe canapea…

-Buna Sarra!

-Buna Harry!Oh el este Kay! Kay el este Harry Styles.

-Stiam asta!a zis K.

-Pai ma bucur de cunostinta omule!s-a trezit si cretul dintr-o data

-Si Harry…unde este Taylor?am intrebat putin ironica.

-Va ajunge imedita!

Mi-am dat ochii peste cam si m-am muscat de buze pentru a-mi abtine lacrimile.Era ingrozitor sa imi spuna despre alta fata.Ma simteam ca ultimul om.

Doar ca sa se stie,Kay nu era iubitul meu,dar  noua noastra impresara Tina mi-a spus ca este pentru imagine si pentru a nu crea alte barfe de fiecare data cand sunt vazuta cu o persoana de sex masculin!Prima data am crezut ca si Harry e cu Taylor doar in public,dar cand i-am vazut la VMA in baie ,stiam ca nu este asa!

 O mare zarva s-a creat cand blonda blondelor a intrat in platou! Parca vezi Doamne venise cea mai buna cantareata de muzica country!Stai chiar ea a venit!

S-a sarutat cu Harry,iar eu i-am bagat unghiile in picior lui Kay de nervi,care mi-a zis discret sa ma linistesc pentru ca nu avea rost sa ma enervez pentru asta chiar inainte sa intram in direct!

In timpul emisiunii ne-au fost adresate o multime de intrebari prea personale ,dar nici una nu m-a deranjat atat de tare precum cea de la final:

-In seara aceasta nu a ti fost invitati doar cu scopul de a prezenta cele mai frumoase doua cupluri din UK aici,ci de asemenea pentru a avea raspunsul la o banuiala.!a spus prezentatoare tv!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 01, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Love or Hate?(1D Fan Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum