Bölüm Bir: Tarih Dersi Ve Ben

5 0 0
                                    

Bazılarınız diye başlıycam okuyan olursa onlara hitap etmek amacı evet başlıyorum.
Bazılarınız tarih dersini seversiniz. Size asla sıkıcı gelmez ve hoşunuza gider. Kimileri ise tarihten zevk almaz ama nefrette etmez. Kimileri ise daha tarih kitabının kapağını açmadan uyuyakalır. İşte o kapağı açmadan uyuyan kimileri benim.  Tarih dersini gördüğümüz andan beri tarihi sevemedim. Tarih dersinde genel de uykum geliyor. Tarihi konular genelde ilgimi çekmez. Ama bazı tarihi filmler olur yani hani eski zamanlarda anlatılan ve o zamanlar konuşma tarzı uygulanan fakat konusu tarihi olmayan filmler olur ya tamam anlatamıyorum anlayan varsa sizi seviyorum <3 <<3 <3 <<3<3 <3 Tarih dersinden bu yüzden çok düşük aldım. İnsan bir önceki gün açar bir kaç satır okur bari. En azından 15 felan alırdım. 04 ne ???? Hayatımda aldığım en düşük not. Tebrikler kendim şak şak şak alkış. Tarih sever yada tarihten en az 20 alanlar yuh nasıl bu kadar düşük aldın extra bir çaba mı harcadın diyebilirler. Hayır kesinlikle bu benim kendime has bir beceriksizliğim.  İyi ki o gün okula gitmemişim kesin tarih hocası beni azarlardı. Ama sen tarih hocasısın yani sen seviyorsun tarihi o yüzden her neyse bu nota bi bahane bulamıyorum. Ve ben susuyorum.
Eğer okuyan olursa bana kendi yaşamları için de yaşadıkları şeyleri mesaj olarak yada yoruma yazmalarını rica ediyorum. Kendi Hikayem de bazılarını paylaşmayı düşünüyorum.
Okuyanlara şimdiden teşekkür ediyorum
Sonra görüşürüz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şimdi Gerçek Hayata DönüyoruzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin