-Oké. Szia.-mondta majd letettem. Elindultunk be az iskolába mintha mi sem történt volna. Én még írtam Clarknak hogy szerezzen költöztető kocsit.
Az órák nagyon gyorsan teltek. Most telt le a Jacknek adott 5 óra. Erre kíváncsi leszek, de még van egy kis dolgom. A folyosón mentem volna a kocsihoz, amit Clarkkal rendeltettem ide. Ha egyikőnk bajban van, akkor segítünk. Joseph jött felém lehajtott fejjel. Elkaptam a kezét és kifelé rángadtam Clarkhoz. Clark a kocsinak támaszkodva várt. Amikor meglátta, hogy vonszolom kb. magam mögött a gyereket felröhögött. Joseph-et beültettük középre majd elindultunk. Vaker srt. 234-es számú háznál álltunk meg. Már állt kint két nagydarab ember. Biztos Clark volt az, aki szólt nekik.
Fél órán belül készen lettünk. Megköszöntük a segítséget és indultunk is. Gyorsan oda értünk. Ám a házunk helyett egy remekművet találtunk.
-Biztos itt lakok?
Becsöngettem. Hirtelen egy piros szemű fiú állt meg a kapu előtt.
-Igen miben segíthetek?
-Anna Scott vagyok és szerin....
-Anna Scott?
-Aha.
-Akkor gyere be. Ő Joseph? Akkor segítek a cuccokba is.-megfordult és hátra kiálltot.-Fiúk gyertek segíteni.
Kis szélel megjelent újabb öt fiú. És mindnek piros szeme volt, mint a vámpíroknak. Na de jó. A dobozokat, bőröndöket pár perc alatt behordták. Így mi is elindultunk a házba. Bent még a lélegzetem is elakadt... Bakker jó helyre jöttem? Kérdeztem magamtól. A nappali asztalán volt egy alaprajz. Az emeleten van 5 szoba és egy fürdő és a föd szinten is öt szoba és egy fürdő plusz a konyha, a nappali, és egy elő szoba. Felmentem az emeletre és körbe néztem. Minden szobának az ajtajára volt egy név vésve, ami gondolom foglalt. Megkerestem a nevem és a szavam is elakadt. Egy hatalmas ágy felette rózsaszín falalmain egy fa volt. Ennél több. Nem is kellett.A ház a gyönyörűnél is gyönyörűbb volt. Hirtelenvalami rossz érzés fogott el. Kimentem az udvarra és egy idegen férfivaltaláltam szembe magam. Igazán...igazán.. Érsekes volt a kinézete. Hosszú aszürke haja és fekete hosszú kabátja volt. Pont úgy nézet ki, mint a kaszás...Na ne... Ez lehetetlen. Hogy talált engem meg. Kinyújtotta a kezét és elindultfelém.
-Annám... Olyan rég nem láttuk egymást. Hihihi-, mondta.
Láttam a kezében a kaszát, amit valamiért magánál hord.
-Szia. Hány éve is??-ugrottam el az ölelésétől.
Jack Walter. A 25 éves ismerősöm, akit ovi óta ismerek. Az egyik ovis barátombátyja. De amióta a fiú meghalt engem zaklat. 3 éve nem hallottam róla. Mostpedig teljesen megdöbbentem. Nagyon szerette a testvérét, de korai halálbanmeghalt. Én is összetörtem. Ő volt az első szerelmem, míg nem lett antiszocik.
-Kb. 2-3? Gyere ide hadd öleljelek meg.
- Csak akkor, ha minden éles tárgyat kipakolsz a zsebeidből.
-Csak ennyi?? Akkor jó. Hihihi,
Elkezdte kiüríteni a zsebeit. Csak úgy hullott a sok kés, bicska és egyébdolgok. Mikor végzet felém fordult és kitárta a karját. Lassan oda mentem és megöletem.Hiányzott ez az illat. Olyan szappan és öblítő illata volt. Istenem hogymennyire hiányzott ez az illat. Elengedtem és elindultunk befele. Beültünk anappaliba. És elkezdtünk beszélgetni. Utoljára három éve beszéltünk rendesen.
-Mi ez a kaszás szerkó??-kérdeztem tőle.
-Úgye az Ő halála óta sötét ruhákat hordtam és kezdettmegtetszeni. Így gondoltam miért ne próbálnám ki ez is... És így. De veled mi ahelyzet??
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Gazdával Az Életem \Befejezett/
Любовные романыEz a legelső könyvem, ami nem a legjobb, de igyekszem lassan javítani. 😊 "Amikor a ofő kiment azt mondta Clark-nak "mutatkozz be". Majd el is tűnt és helyette a matek tanár lépett be rajta. Majd Clark is elkezdete a mondandóját. -Sziasztok! Clark M...