-Ha ez lenne a büntetésem a megadott időig.
-Azt megnézem.-tettem karba a kezem.
-Amúgy is, mi közöd van hozzá? Ki vagy te? Te is csak egy Béta vagy. Nem? Akkor ne állj egy Alfa elé.
-Tudtad, hogy az Alfánál is van veszélyesebb?-Francba ebből baj lesz.
-Igen tudtam. Az ősök. Eredj vissza a sorba.-mondta és pofon vágott.
A sokktól úgy maradt az arcom.
-És azt tudtad, hogy nagyobbak egy Alfánál?-folytattam.
-NEM HALLOTTAD MIT MONDTAM? EREDJ VISSZA A SORBA.
-Nem vagyok a te kis Bétád.
-De, mert fekete farkas vagy.
-Meg ős is.-
-Nézétek már. Ősnek hiszi magát.-nevetett.
A többi törzsfő is oda jött emberként. Csak egy nem nevetett. A Vörös farkas.
-Csönd legyen.-kiálltottam.
-Mit képzelsz, kivel ordibálsz?-Elkezdtem átváltozni-Héé hallasz? -de nem figyeltem.
Szépen átváltoztam és elindultam a fekete felé, aki ijedten nézett fel rám. Egy vonyítást hallottam. Egy tiszta és tiszteletett parancsoló vonyítást. A hang irányába kaptam a fejem. Ott volt Ő! Ő, aki az apám. Akit 18 éve nem láttam. És aki itt áll előttem farkasként. Nem tudom, hogyan, mi módon ismertem fel. Talán csak egy érzés. Nem tudom. Viszont amikor az elemek farkasa oda lépett hozzám tudtam, hogy ő az.
-Mi folyik itt-változott emberré, majd én is.
-Háboruzni akarnak.-válaszoltam.
-Hmm.. ? Érdekes. És miért?
A Szürkékre néztem, akik bólintottak.
-A Szürke Farkasok hadat üzentek, mert már nem bírták az Északi- Sarkon. Azt hitték, hogy csak akkor maradhatnak itt, ha megnyerik a csatát.
-Akkor te minek szóltál közbe?
-Azért mert ez NEM helyes.
-De a Szürkék kezdték. Jobb lenne, ha beállnál a feketékhez.- mondta szigorúan.-Nem. Én nem engedem, hogy háborúzzanak.-tártam ki akaromat a Szürkéket védve.
Ekkor egy kezet éreztem a vállamon. Hátra néztem és a Szürkék alfája volt az.
-Tudom szavamat adtam, de hagyd. Elfogadjuk. A forrófejűségünk miatt történikez az egész.
-De.....
-Nincs semmi "de".-mosolygott, majd a többi alfához ment.
-Tudom a tettünkre nincs mentség 3 évvel ezelőtt történt. Viszont most aztkérem, hogy bocsássatok meg nekünk. Aki megölte a fiadat az egy óvatlan balesetmiatt meghalt.-fordult a Fehér farkashoz.
-Értem. Nos... Meg gondolom még a bocsánat kérésedet Kevin.
Hirtelen furcsa érzésem támadt. A fák felé néztem. Clark jött felém. A 4 alfafelé fordult és átváltoztak. Elkezdtek morogni. Én elindultam a fiú felé.Amikor oda értem megpofozott. Az arcomhoz kaptam. Hirtelen a négy alfa állt megmellettem emberként.
-Mire véljem ezt fiam?-kérdezte a fehér.-Semmi köze hozzá.-válaszolta, de a szemét nem láttam a kapucni miatt.
-Clark mi bajod van?- kérdeztem.
-Clark? Szóval így hívják azt, akié a test?-nézett fel és láttam, hogy fekete piros a szeme.
-Mi ez?- néztem az alfákra, akik rosszat sejtve néztek a fiúra.
-Ez kérlek szépen egy grabber corpus, vagyis egy test lopó.-szólalt meg a vörös.-Más néven ellopta ennek a fiúnak a testét és az emlékeit. Csak egy mód van rá, hogy eltávolítsd ezt a szörnyet a testéből. Ősnek hiszM0
ESTÁS LEYENDO
Gazdával Az Életem \Befejezett/
RomanceEz a legelső könyvem, ami nem a legjobb, de igyekszem lassan javítani. 😊 "Amikor a ofő kiment azt mondta Clark-nak "mutatkozz be". Majd el is tűnt és helyette a matek tanár lépett be rajta. Majd Clark is elkezdete a mondandóját. -Sziasztok! Clark M...