Az irántam lévő szerelme? Akkor mégis csak szeret? Jaj, istenem. Mekkora hülye voltam.
Nem sokkal később az öreg néni előszedte a két növényt és elkezdte morzsolni egy tálban. Majd megállt és a kezembe adott egy nagy fém vödröt.
-Hozz ebbe a közeli forrásból vizet, hogy felmelegítsük. De nem maradj sokáig
-Rendben.
Menet közben olyan fákat láttam, mint soha életemben. Mozogtak és beszéltek. Hirtelen egy vonyítást hallottam az, hogy a patakhoz étem. Telemertem a vödröt és szétnéztem. Clark állt a túl oldalt volt egy vörös farkassal. A bundás átváltozott emberré és megcsókolta a fiút. A szívem megszakadt a látványtól viszont rá kellet jönnöm két dologra. Az egyik, hogy ez csak a képzeletem, a másik pedig, hogy idegen szagot érzek, ami nem valami jó elő jel.
Az egyik fa tetejéről hallottam egy sikolyt, majd egy hulla esett le. Ijedtemben felkaptam a vödröt és rohantam vissza. Ahogy beértem az ajtón lelassítottam. Bementem a helységbe ahol a többiek voltak.
-Hozd ide a vödröt.-mondta a hölgy.
Belemerített a vízbe egy kisebb edényt és ráöntötte az össze morzsolt növényekre. Amikor kész lett vele kinyitottuk az elkábított Clark száját és beleöntöttem a főzetet.
-Pár perc és a régi önmaga lesz.
-És minek kellet olyan sok víz?
-Azért mert nagyon szomjas lesz, ha felkel.
Nem sok kellet és kinyitotta a szemét. Újra önmaga volt.
-Ví-zet... ké-rek...ví-zet... -hallottam a hangját.
A nénike oda adott egy poharat én pedig elkezdtem merni a vizet neki. Amint abba hagyta az ivást rám nézett. Nekem könnybe lábadt a szemem és a karjaiba rohantam. Öleltem, ahogy tudtam. Nem akartam elveszíteni újra. Neki támasztottam a homlokom a mellkasának és sírtam.
-Anna, el akarok neked mondani valamit.
-Igen?
-Szeretlek.
A szívem kihagyott egy ütemet a szavak hallatára.
-Én is, te hülye.-mondtam és megcsókoltam.
Soha semmi mást nem akartam ennyire, mint hogy mellettem legyen. Amikor haza érünk mindenki megkönnyebbült. Hisz lehet az ember, gazda, vámpír vagy éppen vér farkas, Apollyon, nem számít a barát az barát, a szerelem az szerelem. Elég egy nagy lakás és kész. Ez az én nagy családom. Vámpírokkal, Apollyonnal, anyáékkal, Markékkal és a Gazdámmal teltek a hátra lévő iskolai napjaim.
The end
KAMU SEDANG MEMBACA
Gazdával Az Életem \Befejezett/
RomansaEz a legelső könyvem, ami nem a legjobb, de igyekszem lassan javítani. 😊 "Amikor a ofő kiment azt mondta Clark-nak "mutatkozz be". Majd el is tűnt és helyette a matek tanár lépett be rajta. Majd Clark is elkezdete a mondandóját. -Sziasztok! Clark M...