-selepas beberapa jam-
'Eun,oppa pergi mandi jap.'*buat muka comel*kata v.
'oppa minta selipar kerr??'kata Eun.
'*cair*'-min
'Ala sekali sekala jer buat muka cam nieww depan kawn Eun..
'Hahahah oppa memang nk dia cair kan..so, dia dah cair dahh..'balas Eun
Min-*beku balik*
'Hehehe nanti oppa buat lagi tau...'*wink kat eun*kata v.
'Min pass selipar kau'*acah acah nk balik selipar*
V-*lari naik atas sambil buat muka badak*
'blahh pon si alien turr'kata eun.
'Kau niew baru nk tengok muka dia lelama'kata min ..
'ala...kau nieeew..banyak songeh pulakk..dah lah jangan sampai aku halau kau karang...x dapat tengok oppa aku tuewww...'kata eun..
Jangan halau akuu...pleaseee...japp...selipar aku pulangkan jangan sampai selipar aku yg sebelah nieew mendarat kat muka kau'kata min.
'Hehehe....jangan lahh,nnti muka aku ade cop selipar kau karang...'kata eun..
-tok..tokk...
'Weii buka pintu japp...'kata eun..
'Pemalas betul lah minah nieww.'kata min..
'Senyaplahh nenek!!!!'jerit eun...
Min pon bukak lah pintu. ..jeng jeng jeng...
'Haii...min,eun mana??'kata _______
'Oh jungkook..dia kat dalam. .masuk lahh'kata min..
'Thankss'kata jk lalu masuk kedalam rumah...
'Weii..bffluj kau dtg...'kata min...
'Hai pendekk...weii aku call kau asal x jawap...hmm merajok lahh'kata jk kepada eun..
'Firstly,aku x pendek lah!!!..secondly,phone habis bateri..thirdly, ala kookie jangan majokk..kau majok lagi, x nak belanja kau biskut...'kata eun...
'Alaaaa nk biskut...sekarang jomm....kookie x majok dah syg!!!..'kata jk sambil duduk di sebelah eun..
'Banyak lah kau syg...tapi min x kan duduk rumah jerr...'kata eun..
'Ehh x pee..v oppa kn adeee...'kata min...
'Weii kau x belajar agama kerr??x lehh duduk serumah ngan org yg x sama jantina lah giloo..'kata eun...
'Kau nieeww...bukan nyer aku nk buat benda negativ kat dalam rumah nieww...'kata min
'jom lah eun ku syg!!kookie nk cookieessss...'kata jk..
'Fine jomm lahh....stop panggil aku syg sebelum aku sumbat biskut dalm hidung kau..'kata eun..
'ala bukan selalu kan...boleh lahhh....'kata jk..
'Ishh geli lah aku ngan kau nieeee....fine syg jerr...nk jomm lhh'kata eun...
'Jom!!!'kata jk..
-tbc-
YOU ARE READING
Misi Mencintai VKOOK
Fanfictionboleh x stop cintakan aku. ..~ Kau cuma pengacau hidup aku jer~ Aku x sedih ok. ..aku gembira~ Jeles. ...jgn harap~