Kelebek mi Yük mü Omuzlarımdaki?

38 5 6
                                    

KARAKTERLER
BURCU BİRİCİK ~KELEBEK BÖRELİ
NİLAY DURU ~GAYE ALTINER
YURDAER OKUR ~EMİN ALTINER
BUĞRA GÜLSOY ~BİRKAN ÖN

KELEBEK'TEN
Siyahlara büründüm. Sakin olmalıydım. Bu benim ilk cinayetim değildi ki. Ben daha önce civciv öldürmüştüm. Hem benim yaşamam için tek sebep intikam hırsımdı. Ailemi, evimi her şeyden önce kaderimi terkettim ben. Belki bir gün intikam için aşktan da vazgeçerdim kim bilir?
Her şey için hazırdım. Arabaya bindim. Yıllar sonra o eve ilk gidişimdi. Koskoca 7 yıl cehennem ateşinden mahrum bırakıldım. Özlemişim. Eski büyük villaya geldim. Eldivenlerim ve maskem vardı. Şimdi hacker nasıl olunur göstermeliydim herkese. Sistemi önceden telefonuma bağladım. Elektrikleri kestim ve tek tuşla tüm kameraları devre dışı bıraktım. Karanlıktan korkmuş olmalılar ki, içerden insan sesleri geliyordu. Sakin oluun, sizin deyişinizle "Sigorta attı! Ha-ha-ha!" Fenerler yanmıştı belli. Gecenin karanlığında korkusuzca hareket eden Ağabey Metin Ulu eceline susamıştı. Küçük camdan onu seyrediyordum. Bir elinde bıçak ötekinde fener vardı.

Camı elimdeki aletler aracılığıyla açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Camı elimdeki aletler aracılığıyla açtım. İçeri sızıp Metin'i bayılttım. Onu kaçırıyordum ki, bir şey unuttum. Maket kelebeği oraya attım ve kaçtım. Metin bey biraz ağırdı. Fakat buna değerdi. Yola çıktık. Bilincine gelmeye başladı av. Konuştu da
"Kimsin sen? "
"Benim Metin abi, Kelebek. Tanıyamadın mı? "
"Ke...Kelebek! 7 yıl geçti. Sen misin gerçekten. Seni ne kadar özlediğimi anlatamam. "
"Yalnız Metin abi! Bak abi diyorum. Ben seni öldürmeye geldim!"
"Ne?Kelebek neden? "
"İnsanlar en acı ölümün boğularak olduğunu düşünüyor. "
"Kelebek-"
"Ama ben inanmıyorum abi. Boğulmak, okyanusta kaybolmaktır. Okyanus ise bir cennettir. Sen bana aşıktın ya sevgili üvey abicim. Şimdi aşkının sana vaadettiği cennetin okyanusunda boğulacaksın!"
"Kelebek bak yapma. Pişman olursun. Tamam, geçmişte kötü yaşanmışlıklar var a...ama aramızda düzeltebiliriz. "
O öyle sızlanırken ben arabayı sürmeye devam ettim. Haketmişlerdi hepsi haketmişlerdi. Babam onları mutlu ederken ben gözyaşlarımla olanları izledim hep. Dış kapının dış mandalıydım ya ben. Öyle berbat bir çocukluk vadeldiki bana,hepsinin intikamını alacağım. Ben buna yemin ettim.
1 GÜN SONRA
Sofia'ya gelmiştik. Bu gerizekalının elleri ayakları bağlıydı. Omuzlarından tuttum ve sürükledim onu. Ağlıyordu
"Neden yapıyorsun? Neden?!"
"Yeter!....Siz benim çocuk ruhuma ne işkenceler yaptınız. Bildin mi bunları. 20 yaşında tüm gerçekleri tüm çıplaklığıyla öğrendin de n'oldu. Babamı anan bıçakladı. Zaten düzgün bir babalık bile görememiştim. Yıllarca olgun bir çocuk olup susmuştum. Ba...babamın size aldığı oyuncaklarla geçirdiğiniz dakikaları uzaktan seyredebilmiştim ben. Senin tacizlerini çekmiştim ben. Hâlâ neden diye mi soruyorsun? Sokuk! "
Bir denizin kıyısına götürdüm onu. Ayaklarına ağır taşlar bağladım.Güzel boğulsun diye. Güldüm.
"Korktun mu? "
"Ha...haddim değil ki. Sen az önce orada bağırdın ya ben her şeyi yeni görebildim Kelebek. "
"Buna da şükür. "
"Ben başlangıç mıyım? İntikamındaki ilk adım ben miyim? "

Katil Kelebek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin