Liceana

11 2 0
                                    

Razele jucause ale soarelui imi.mangaie pielea fina. Imi deschid ochii mei verzi si imi dau seama ca este prima zi de liceu! Sar din pat, ma imbrac cu o rochie albastra si niste sandale de aceasi culoare. Ma uit in oglinda facandu-mi doua codite impletite. Vad aceadi fata arhicunoscuta, cu parul brunet, inalta si slaba.
Cobor jos unde o vad pe mama, doar mama, deoarece tata a murit anul trecut...
-Neatza, mami! zic voioasa.
Mama gatea de zor. Mama este o femeie cat mine de inalta, cu parul saten si ochii verzi si perfecti. Tata era un barbat inalt, cu parul brunet si ochii caprui inchis. Nu am cum sa ii uit chipul bland care mereu imi insufla incredere.
-'Neatza, scumpo! zice mama cu vocea ei blanda care ascunde tot greul prin care a trecut.
Dupa ce mananc omleta pregatita de mama fug la liceu. Nu imi ia mult sa ajung in fata unei gladiri mari. Trec de usile masive si ajung pe un hol lung. Cat mergeam analizand holul ma ciocnesc de un baiat cu ochelari ceva mai inalt ca mine. Am cazut amandoi la pamant.
-Scuze! zic dandu-mi seama ca puteam sa ii sparg ochelarii.
-Nu e nimic... Este si vina mea, zice acesta asezandu-si ochelarii si zambind.
Baiatul se ridic si imi intinde si mie mana. Ma ridic cu ajutorul lui si incep sa ii strag cartile de pe jos. Cand ma ridic il privesc in ochii sai albastri perfecti. Avea parul saten, iar acei ochelari il faceau sa fie si mai perfect.
-Esti noua, nu? zice acesta fontinuand sa zambeasca.
-Da... zice dandu-mi coditele inapoi in fata.
-In ce clasa esti?
-A IX-a B.
-Ce tare! Suntem in aceasi clasa!
-Super!
Chiar atunci clopotelul incepe sa urle anuntandu-ne sa trecem in clasa.
-Hai in clasa! zice acesta zambind in continuare.
-Ok...
Pornim impreuna in clasa.
-Apropo, cum te cheama? zice inainte sa intram in clasa.
-Cristina, pe tine?
-Costin, dar poti sa imi zici Costi.Ajungem in clasa. Eu ma pun in prima banca la perete langa o fata blonda cu ochii caprui, iar Costi mai in spate.
-Buna! zice fata de langa mine facandu-mi cu mana.
-Buna!
-Eu sunt Alice!
-Cristina, incantata!
-Si eu.
***
Eram in sala de mese. Stateam la o masa cu Alice si Costi. Faceam glume pe seama profei de biologie. Deodata la masa se pune un baiat leit-poleit Costi doar ca nu puta ochelari. Ii pune lui Costi pana pe umar si zice:
-Ce faci, frate? Nu-i misto ca suntem in aceasi clasa. Vad ca ai facut rost de doua gagici, acesta ma analizeaza pe mine si pe Alice.
-Sunt Mihai, zice zambind arogant la mine. Frate, tu iei blonda caci stiu ca-ti plac blonde si eu iau bruneta ca brunetele sunt mai obraznice.
-Cred ca o sa iei doar o palma peste fata, zic eu facandu-i cu ochiul.
-Ups... Pisi are ghiare! Miau! zice Mihai facandu-mi si el cu ochiul.
Atunci imi dau ochii peste cap. Mihai se ridica si se pune langa mine punandu-si mana pe umarul meu.
-Si cum te numesti, pisi?
-Cristina, zic dadu-i mana de pe umarul meu. Presupun ca sunteti gemeni...
-Da, zice Costi parca rusinat.
-Nu, nu suntem... Nu l-am mai vazut niciodata pe acest individ, zice Mihai pe un ton sarcastic.
-Mama si tata au divortat, iar noi doi separati. Eu am fost crescut de mama, iar acest porc de tata, zice Costy privindu-l cu dispret pe Mihai.
-Te rog... Iti permite mami sa jignesti? zice Mihai cu o voce pitigaita.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 04, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Intre Bine si RauUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum