1.Bölüm

433 7 8
                                    

MYNAME'Yi TANIMA

bir zamanlar bilgisayarda klip izlerken karsíma bir kore klip ÇIktI ve merak edip izledim orda koreli 5 cocuk vardi onlarin bir gurubu vardi adi MY NAME idi onlara kanim cok isindi onlari arastirdim bi gun koreye gitmek istedim onlar için,o 5 kisinin isimleri insoo gunwoo seyong junQ cheajin gün geldi yasim oldu 20 annem zaten buyudugumuz icin izin verdi cok mutlu olmustuk benim elim ayagima tutuldu sonra hazirlandik ablamla kore bileti alip hava alanina gittik ucaga filan bindik sonra ucakta uyuya kaldim ablam beni uyandirinca varmistik KOREYE seuldaydik sonra ablamla koreyi gezerken My name gurubunun üyelerini gorduk cook sasirdik ablamla, ablam en çok seyong ve gun woo yu ve cheajin ben ise insoo ve junQ ama hepsinide seviyorum ablam seyongu görünce direk onun yanina gitti bende tabi insoo ve junQ nun yanina konustuk filan mutluluktan dilim donmuyodu onlarla hep gorustuk konustuk falan onlar hemen bize isindi tabi bir gün onlarda kaldik seyong ablamla birlikte yuruyuse çiktilar ablamin adi alev benim adim gamze iste sonra junq da benle yuruyuse cikmak istedi ve bende junq yla yuruyuse ciktim junq bana o an cikma teklifi ettimisti cok fazla muhabbet ettigimiz icin fazla samimi oldugumuz icin bana asik olmus tabi ben soke oldum ve hemen kabul ettim tabi sonra ablam geldi bana anlati seyong da o ara ablama cikma teklifi ettmis ablamda kabul etmis sabah olunca junq beni aradi junQ: aksam saat 10 da bulusalim mi bende olur diyip kabul ettim sonra aksam olunca gittim yemege ciktik birlikte sonra konustuk junQ:seni seviyorum gamze: bende seni seviyorum..


Sonunda Kore... (MYNAME).Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin