1. Entrance into darkness

4 0 0
                                    


Tento příběh je z části inspirován The Mortal Instruments od americké autorky Cassandry Clare. 

Bylo ráno, slunce teprve vycházelo a já se procházela po jedné z nejrušnějších ulic ve městě. Z mých ranních myšlenek mě náhle vyrušil nějaký zvuk, bylo to cinkání zvonku od kola. Před sebou jsem uviděla cyklistu a rychle uskočila na stranu, abych se vyhnula srážce. ,,Kde to jsem?" Rozhlédla jsem se kolem sebe a pomalu se snažila zpracovávat informaci, že jsem se najednou ocitla v neznámé uličce. Když jsem se otočila směrem, odkud jsem pravděpodobně musela přijít, viděla jsem jen tmu a bohužel žádný východ, jak bych se dostala zpět. Žádné světlo, nic. Bylo tu ticho a tma. Moji pozornost upoutal jediný zdroj světla v této uličce. Na zdi zářil osvětlený nápis, který jsem nedokázala přečíst a vedle něho nakreslený znak. Šla jsem dál, abych se odsud dostala co nejrychleji pryč. Po chvíli jsem uviděla světlo na konci uličky. (ne neumřela, ale možná se od tam konečně dostane pryč, chápete ne?) Ohlédla jsem se za sebe a viděla domy schované ve tmě a rozmazané světlo záhadného nápisu. Když jsem se dostala na konec uličky, uviděla jsem ulici, na které jsem se ještě před pár minutami procházela. Můj strach a obavy konečně zmizely, ale pořád ve mně zůstal divný pocit. Jak jsem se odsud mohla dostat tak daleko? Naposledy jsem se podívala do uličky, ale žádné světlo jsem už neviděla. Potřebovala jsem se od tohoto místa dostat co nejdál a co nejrychleji. Měla jsem namířeno do školy. Už teď jsem věděla, že budu mít pozdní příchod. 

,,Slečno Collins, vzbuďte se!" uslyšela jsem hlas své učitelky. Okamžitě jsem trhla hlavou a rozhlédla se kolem sebe. Učitelka nade mnou jen pokroutila hlavou a pokračovala ve výkladu. Přehrabovala jsem se ve své tašce a hledala svůj sešit. Všimla jsem si, že je položený i s tužkou na lavici. To se doopravdy může stát jen mně. Vzala jsem ho do ruky a moji pozornost upoutala jedna popsaná stránka. Na celé stránce byl opakovaně napsaný jeden nápis, byl to ten stejný nápis, jako ráno v uličce. Doufala jsem, že je to jen hloupý žert někoho z mých spolužáků. Kolem každého nápisu byl stín vytvořený tužkou. Někdo si s tím doopravdy musel dát práci. Když jsem svůj zrak přemístila na tužku, zmocnila se mě panika. Podívala jsem se na svoje ruce, bříška prstů byla zabarvena do šeda. Přesně jako od tužky. Naštěstí začalo zvonit. Šla jsem před školu, kde na mě čekal Robert (=nejlepší kamarád Lily).  ,,Ahoj, jaký si měla den?" ,,Zvláštní," řekla jsem a na tváři se mi vytvořil vážný výraz, což upoutalo jeho pozornost. ,,Všechno ti vysvětlím potom," odbyla jsem ho a šli jsme společně k nám domů. 

Poznámky autorky: Ano vím, že je to krátké, ale plánuji části  dělat kratší, aby to mělo aspoň pár částí, protože (na můj vkus) je to vcelku dost krátký příběh. Což znamená - Tohle rozhodně NENÍ poslední část (že by příběh měl jen jednu část)  a bude ještě dalších PÁR částí. Jak jste si už mohli všimnout, když se mi v příběhu zdá něco nejasné, tak vám vždy za to napíšu do závorky kurzivou (italic) vysvětlení. Postavy příběhu? Jsou to reálná jména herců z The Mortal Instruments - Lily Collins  (Clary Fray), Robert Sheehan (Simon Lewis) a další postavy, s kterými vás možná seznámím v příští části. Budu ráda za každé přečtení (můžete šířit mezi fanoušky The Mortal Instruments), hlasování (hvězdičku/like) a komentář. Čím větší zájem, tím dřív vyjde další část (Inscription on the wall je jediný z mých příběhů, který mám už předem napsaný). Taky bych se chtěla omluvit všem čtenářům Dependent on independence, další část vyjde brzy. Mám vás všechny ráda. 

Přiznejte se, komu z vás se už povedlo usnout ve škole?

Kdo miluje The Mortal Instruments? HVĚZDIČKU (hlasování/like)

Kdo má za vzor Lily Collins? + Kdo miluje filmy s Lily Collins? HVĚZDIČKU (hlasování/like)

Kdo na tento příběh narazil díky Dependent on independence?  HVĚZDIČKU (hlasování/like)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 28, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Inscription on the wallKde žijí příběhy. Začni objevovat