" -M-multumesc..nimeni n-a mai facut asta pana acum.
Copiii aia trebuie sa fie pedepsiti.Ar trebui sa le arat cum se simte durerea. Cred ca am niste tinte noi.."Am luat-o in brate strans. Ce Maritul Lord fac eu acum?! De ce imbratisez un muritor?! Si mai important, de ce inca n-o ranesc?! E ciudat tot ce se intampla acum cu mine. O sa ma gandesc la asta mai tarziu fiindca acum, tot ce vreau e sa protejez aceasta fiinta.
*dupa 10 minute*
-Iti multumesc ca m-ai adus acasa, Jeff.
-Nu puteam sa te las singura expusa pericolului, Ally. i-am spus zambindu-i
-Noapte buna, Jeff! Sper sa ne mai vedem.
-Noapte buna, Ally! Mai mult ca sigur o sa ne vedem.
Privesc dintr-un copac dormitorul lui Ally pentru a ma asigura ca totul este bine. Am o stare ciudata si dezgustatoare. Am un gol urias in stomac, inima imi bate puternic si simt o caldura in tot corpul. Nici caldura din iad nu e asa de puternica.
Pentru numele lui Luficer, ce se intampla cu mine?! Sper sa descopar cat mai repede pentru ca deja imi e greata.Dupa ce m-am asigurat ca totul este okay, am plecat prin acest oras minunat in cautarea unui suflet ratacit. Dupa cateva ore extreeeem de plictisitoare am gasit o "prada". Era un baiat. Statea singur langa o casa abandonata. Duhnea a alcool. Cu greu m-am apropiat de el.
-Uhm, saaa...lut.
-Hm?! Imi raspunse el
-Ce ai patit? L-am intrebat eu.
A tras aer adanc in piept si a inchis ochii. Dupa cateva clipe a suflat tare tot aerul afara. Respiratia lui m-a ametit total. A deschis gura si a inceput sa bolboroseasca. M-am apropiat de el mai mult ca sa pot sa inteleg ce spunea.
- Viata mea e de cacat. M-am certat cu iubita. Nu o inteleg, frate. Ea e doar o femeie proasta care trebuie sa inteleaga ca e normal sa mergi sa te f*ti cu alte femei cand ea nu poate. E normal ca un barbat sa insele. Femei proaste, cine le-o fi inventat....
Pe langa asta mamicuta si taticutul mi-au zis ca trebuie sa-mi gasesc un loc de munca daca tot nu invat. Asta mi se pare o prostie imensa. Ei sunt parintii, ei ma cresc pana la moarte, logic.
-Offf, opreste-te te rog. Respiratia ta ma omoara chiar daca-s nemuritor. Am inteles, viata nu este prea buna. Am o cheie ce te va ajuta sa scapi de tot.
-Ce cheie? Aiurezi, omule
-Uita-te in ochii mei spun amenințător uitându ma fix în ochii sai
Pupilele i s-au micsorat. Era acum sub controlul meu.
-Bun..cheia este acea sticla din mana ta, iar lacatul, este incheietura mainii tale. Deschide lacatul si esti liber.
In secunda urmatoare, un zgomot puternic a spart linistea ce domina lumea. Baiatul a luat in mana un ciob de pe jos de la sticla recent sparta si intr-o fractiune de secunda, si-a taiat venele.Mulțumit de ce am facut am continuat sa ma plimb pe drumurile pustii și slab luminate. M-am tot gândit ce sa fac pentru a fi mai aproape de Ally. Este ciudat, încă nu vreau să-i fac rău. Tot ce vreau este sa fie cât mai aproape de mine..
După câteva ore bune de plimbat, am găsit soluția. Am un plan.
CITEȘTI
Soul of the lost demon
Übernatürliches"Scopul meu este sa ucid, sa torturez si sa fac viata un calvar tuturor sufletelor de pe pamant. Distractia mea consta in a face oamenii sa cedeze si sa se sinucida. Sunt cel mai bun demon din Infern. Nimeni nu a reusit in ultimii 200 de ani sa ma i...