Πως να κάνετε το αλεύρι ριζιού ( μπορείτε να το βρείτε και έτοιμο αλλά να ξέρετε το αλεύρι πρέπει να είναι από ρύζι short grain, εγώ είχα medium grain αλλά με δυσκόλεψε αρκετά!)-φτιάχνει 4 κούπες αλευριού:
Υλικά: 2 κούπες ρύζι short grain (συνήθως χρησιμοποιείται για να φτιαχτεί το sushi)
Προετοιμασία:
Βάλτε το ρύζι σε ένα μπολ με νερό και τρύψτε το καλά με τα χέρια σας για 10 δευτερόλεπτα. Ξεπλύνετε ανακατεύοντας και ύστερα σουρώστε το ρύζι. Επαναλλάβετε την διαδικασία εως ότου το νερό να παραμένει διαφανές. (Συνήθως 4-5 φορές)
Αφήστε το ρύζι σε καθαρό νερό για 8-12 ώρες.
Σουρώστε το ρύζι. Λογικά ο όγκος του θα πρέπει να έχει αυξηθεί στις 3,5 κούπες περίπου.
Αλέστε καλά το ρύζι, είτε σε μηχανή άλεσης καφέ, είτε σε κάποιο food processor.
Κοσκινίστε το πλέον αλεσμένο αλεύρι ρυζιού μέσα σε ένα μπολ. Αν υπάρχουν μεγάλα κομμάτια ρυζιού, αλέστε τα ξανά.
Έτοιμο! Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε αμέσως ή να το βάλετε στην κατάψηξη μέχρι να το χρειαστείτε.
Πως να κάνετε τα rice cakes (garaeddeok) :
Υλικά: 4 κούπες αλεύρι ρυζιού, 2 κουταλάκια του γλυκού αλάτι, 1 & 1/2 κούπας βραστό νερό, σησαμέλαιο
Προετοιμασία:
Σε ένα μπολ βάζουμε το αλεύρι, το αλάτι και το νερό και ανακατεύουμε καλά, μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα μας.
Καλύπτουμε το μπολ με σελοφάν, αφήνοντας ένα μικρό άνοιγμα για να μπορούν να βγουν οι υδρατμοί.
Βάζουμε το μπολ στα μικροκύματα ή στον φούρνο σε υψηλή θερμοκρασία για 2 λεπτά.
Ανακατεύουμε ξανά το μείγμα μας, το απλώνουμε όσο μπορούμε μέσα στο μπολ και το ξανακαλύπτουμε με το σελοφάν. Βάζουμε για άλλα 2 λεπτά στον φούρνο/μικροκύματα.
Τοποθετόυμε λίγο σησαμέλαιο στο ξήλο κοπής μας και υστερά δουλεύουμε το μείγμα μας, χτυπώντας το. (όσο περισσότερο χτύπημα, τόσο πιο chewy γίνονται τα rice cakes)
Ύστερα, χρησιμοποιόντας γάντια (καλύτερα πλαστικά, όπως εκείνα που χρησιμοποιούμε το πάσχα για να βάψουμε αυγά), ξεκινάμε να φτιάξουμε το σχήμα των rice cakes. (θέλουμε να δημιουργήσουμε έναν μακρύ και λεπτό κύλινδρο)
Κόψτε τον μέγαλο πλέον κύλινδρο σε πιο μικρούς κυλίνδρους (μήκος ίδιο περίπου με το μικρό δαχτυλάκι σας) και πασπαλίστε τα rice cakes με λίγο σησαμέλαιο, ετσί ώστε να μην κολλήσουν μεταξύ τους. Έτοιμα!
^το βίντεο που με βοήθησε: https://www.youtube.com/watch?v=oMz4t12DIGQ&feature=youtu.be
Επιτέλους η συνταγή :
Υλικά: rice cakes (όσα θέλετε- συνήθως τα βάζω όλα), νερό, σόγια/soy sauce, gochujan, μέλι, σκόνη σκόρδου/τριμμένο σκόρδο, σουσάμι
Προετοιμασία:
Σε ένα τηγάνι βάζουμε τα rice cakes με το νερό, το οποίο πρέπει να τα καλύπτει, και τα αφήνουμε να ζεσταθούν/βράσουν. (Που και που ανακατεύουμε με ένα κουτάλι για να μην κολλήσουν στο τηγάνι μας.) - Αν έχετε έτοιμα rice cakes θα χρειαστούν περισσότερη ώρα στη τηγάνι γιατί τα θέλουμε μαλακά και chewy. The softer the better!
Προσθέτουμε soy sauce, gochujang (όσο περισσότερο βάλουμε τόσο πιο καυτερό-εγώ βάζω συνήθως 1-2 κουταλάκια του γλυκού)και λίγο μέλι στο τηγάνι μας. Μπορείτε να το δοκιμάσετε, έτσι ώστε να το κάνετε όσο γλυκό/καυτερό και αλμυρό το θέλετε.
Βάζουμε ακόμα το σκόρδο στο τηγάνι. Συνήθως προτιμώ φρέσκο, γιατί είναι φυσικό και επειδή με λιγότερη ποσότητα, έχει την ίδια ένταση.
Ύστερα προσθέτουμε το σουσάμι. (προεραιτικά)
Έτοιμο!
*μπορείτε να βαλετε και αντζούγιες, fish sauce, kimchi ή ακόμα και ramyeon (noodles) αν θέλετε.
^το βίντεο που με βοήθησε: https://www.youtube.com/watch?v=eSK04U7GiMw&feature=youtu.be
Enjoy!!
xoxo, ellie.
KAMU SEDANG MEMBACA
Συνταγές
AcakΣυνταγές της γιαγιάς, της μαμάς αλλά και καινούργιες! Most random thing ever.