Fuck

58 3 4
                                    

"Bzzz" stále mi bzučí vedľa hlavy ten dementný stroj meno budík.Fakt nechápem prečo som si nastavila budík na sobotu ráno.Praštila som s ním o zem že sa takmer rozbil ešte že,na zemi mám malý koberček.Nechcelo sa mi vyliezať z postele a tak som sa ešte na chvíľu zabalila do periny. 

Takmer som zaspala ale prerušil ma krik.Nebol dlhý aby nezobudil maličkého Nata.Bol to výkrik bolesti. Po takej dlhej dobe som ho už poznala dosť dobre.

Rýchlo ale nečujne som vylieza z postele a obula si papuče.Potichúčky som vyšla z dverí a schádzala po schodoch ale, tak aby ma ani jeden z nich nevidel.Počúvala som ich rozhovor i keď viem že s to nemá ale tu nebolo veľa čo  počuť.

"Prosím" hovorila potichu mama"nerob to"bolo počuť plesknutie a ja som hneď vedela čo  urobil no bála som sa ísť dole po schodoch aby to nedopadlo ešte horšie.

"Drž hubu a uhni" dal mame ďalšiu facku a potom už som počula len buchnutie vchodových dverí a tichučký plač.To už som sa odhodlala ísť dole za mamou.

Hneď ako som ju videla  som sa zhrozila mala roztrhnutú spodnú peru a pod okom sa jej rýsoval veľký monokel ktorý tvorili množstvo farieb od žltej cez krvavú po fialovú.

Rýchlo som pribehla k mame a opatrne ju objala " Čo ti zasa urobil"opýtala  som sa  i keď to bolo  dosť jasné.

"Nič nechaj to tak zlatíčko chceš nachystať raňajky" robila akoby sa nič nestalo no ja som vedela že to nieje pravda.

"Poď si sadnúť ja urobím niečo na jedlo aj pre teba a Nata."poprosila som ju troška rozkazovačne  a ona radšej rezignovala a posadila sa na stoličku.

Bol počuť otvorenie dverí a cupot malých nožičiek po schodoch. Po chvíľke vykúkol z poza steny Nate.

"Ahoj Nate"povedala mama a nechala môjho malého bratčeka aby jej skočil do náručia.

"Ahoj mami"pozdravil najprv mamu a potom sa vrhol ku mne "Josie ahoj" tiež som  ho objala a dala mu na stôl chlieb s maslom a šunkou a čaj.To isté som dala aj mame a sebe pretože vlastne moc na výber v chladničke nebolo.Pravda je že otec nepracuje i keď je mama sekretárka menšej firmy tak moc penazí nemáme pretože otec väčšinu prepije v krčme.

Po raňajkách sme sa vhli na upratovanie po otcovi.Zasa rozbil vázu a  obrázok čo je na stene pri shodoch .Tam sme bol ešte šťastná rodina.Bol tam Nate v perinke ja ako dvanásť ročná.Jedna neposlušná slza sa mi skotúľala na líce.Rýchlo som ju zotrela aby ju nevideli mama a Nate.

Keď sme upratali neporiadok išla som do izby kde mi zrovna zvonil mobil.Zdvihla som ho a tam sa ozval hlas Liama.

"Ahoj,Láska nechceš ísť von" povedal mi svoj návrh, chvíľku som premýšľala no pomtom som nakoniec súhlasila.

"Dobre za pol hodinky som u teba.Pá Minnie."Usmiala som sa, Minnie bola moja obľúbená hračka z detstva.Obliekla som sa a išla do kuchyne povedať to mame.

"Mami idem von s Liamom.Keby sa náhodou vrátil otec hneď mi zavolaj.Nechcem aby sa tebe alebo Nateovi niečo stalo." hovorila som s vážnosťou v hlase.

"Neboj zlatíčko.Pozdravuj Liama a nevracaj sa neskoro."

........................................................

"Ale Josie čo si taká smutná už od začiatku."hovoril so starosťou v hlase ,poznal ma.

"Ja len, mám strach o mamu a Nata.Otec zasa blázni a neviem čo môže urobiť" slzy sa mi kotúľali po tvári.Vedela som že pri Liamovi môžem byť otvorená a on ma vo všetkom podrží.

"Neboj Josie, keby sa dialo čokoľvek zavolaj mi a ja pre teba prídem kľudne zoberiem aj Nata a tvoju mamu.Môj byt je ti otvorený veď kľúče predsa máš."povedal  a usmial sa na mňa.

Usmev som mu opätovala a pritiahla si ho do bozku.On nezaostával a bozky mi oplácal s láskou a nehou.Bol to krásny okamih lenže mi zazvonil mobil.Najprv som ho nechcela zodvihnúť ale potom som si uvedomila že to môže byť mama.Rýchlo aj keď nechcene som prerušila bozk a vybrala telefón z kabelky.Ako som tušila bola to ona.

"Mami čo sa deje?" rýchlo som to zo seba vysypala.

"Zlatíčko príď zobrať Nata preč otec sa vrátil a nechcem aby tu bol tvoj bratček." povedala rýchlo s obavami.

"Jasné za chvíľu som tam" dokončila som a ukončila hovor.Mobil som hodila do kabelky .

"Musím ísť .Otec prišiel domov bojím sa o mamu." povedala som. Už som sa chcela rozlúčiť ale prerušil ma.

"Ja ťa tam hodím s autom" povedala už ma hnal do svojho auta.

Cesta bola rýchla a tichá  nemohla som hovoriť kvôli strachu  o to čo sa deje doma.Auto pochvíli zastavilo pred domom.Vnútri všade sa svietilo  a už aj cez zavreté okná a dvere bolo jasne počuť krik môjho bratčeka.Utekala som ku dveráma otvorila ich, ale to čo som videla bol ten najhorší pohľad na svete.

Otec stál na chodbe a mlátil mamu remeňom hlava nehlava a stále kričal a opakoval "Ty kur*a,štetka.Kvôli tebe mám tento skurvený život.Zabijem ťa ty pi*a."

Nemohla som to počúvať a preto som rýchlo utekala ku mame, počas toho som vyhľadala Nata ktorý sa krčil v kúte s monoklo pod okom, roztrhnutou perou  a oči mal od plaču celé červené.

Snažila som sa mamu odtiahnúť no nedalo sa to.Začal mlátiť  aj mňa. Pochvíli nás však odhodil nazem ako špinavú handru.Opileckým krokom odišiel kúsok od nás , najprv som nevedela čo robil no potom zo zadu z riflí vytiahol sbraň .

 Nechápem to mal zbraň, ale keď ho vyhodili z pozície zástupcu šerifa tak je musel odovzdať nie? Dlhšie som však premýšľať nemohla pretože zamieril na a potom sa stalo niečo nečakané.





Ahooooj toto bude dvojdielovka najprv som to chcela dať ako jednodielovku no neviem či by vás to bavilo také dlhé.Pokračovanie bude iba ak budú nejaké komentáre pretože ma celkom mrzí že na mojích príbehoch je tak žalostne málo komentárov.Predtým mi išlo hlavne o vote no potom som si uvedomila že ak neviem ako sa to páčí mojím čitateľom podľa toho čo napíšu neviem ako pokračovať aby som ich nesklamala.Toto všetko bol aj dôvod prečo som zrušilam príbehy Môj Anjel a Connected to the Fire. JE mi ľúto že moje príbehy nikto nekomentuje nevadí či sú to kladné či záporné hodnotenia mne ide o tom aby som vedela čo sa vám páči a čo nie.Avšatk neberte to ako že si nevážim tých vote čo ste mi dali ale chcela osm aby tam bolo aj viac komentárov .

Vaša Anett











You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 01, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TyranWhere stories live. Discover now