"Bitti, her şey bitti. Artık sevgilinin kollarına koşabilirsin."
(İlerleyen bölümlerde...)******
Hatırlatma
Tam olarak ne yapacağını bilmiyordu. Endişeyle odadan çıktı. Belki de bilen birine sormak en iyisiydi.Koridorda adımlarını atarken rehberden annesinin adını aradı. Ama tesadüf ya tam da o anda elinde titremeye başlayan telefon geniş koridorda 'B.A.P-One Shout' ın yankılanmasına sebep olmuştu.
Arayan numarayı okurken gözleri kocaman açıldı.
Genç adam telefonunu cevaplandırdı.
"Merhaba!"
Aniden gelen kelime onu biraz şaşırmıştı. Meşgul iş hayatı olan bir menajerin aramasının çabuk cevaplanması belki de bu onu sevindirmişti."Merhaba" demeye çalıştı fakat konuşacak bir istek yoktu içinde. Bu kesinlikle konuştuğu kişi ile ilgili değildi; sorun canından çok değer verdiği insanın hastalanması üstelik hamile olması hatta hastalığının kaynağının da kendisi olmasıydı.
O masum bir şekilde hastalıkla mücadele ederken Sehun sağlıklıydı ve bu hiç adil değildi.
"Rahatsız ettiğim için özür dilerim Sehun-shi."
"Oh, önemli değil."
Kibar olmaya çalışarak saygı ifadeleri kullanıyordu. Bu kadar erken aranmayı beklemiyordu.Sessizce bir kaç adım attı. Sesin eşini rahatsız edip uykusundan uyandırmasını istemiyordu.
"Prodüktör haber verdi, şarkı hazır..."
(Y.N:Yanlış yazdıysam affola)
Sehun hayretle adamın sözünü kesti.
"Bu kadar erken mi?"
Karşı tarafın güldüğünü duyabiliyordu."Aa evet, biz de şarkıyı dinleyene kadar şaşkındık.
Klip çekimlerine başlamadan önce sizin bugün gelip imzanızı atmanız gerekiyor."Sehun bir an gerildi. Oraya, o stüdyoya gitmek en son istediği şeydi. Eğer giderse o herif ile karşılaşacaktı çünkü söz yazarı olarak onun da imzası gerekiyordu.
Gözlerini derince kapadı.Luhan'ı burada bu hasta haliyle bırakmak istemiyordu.
Lanet olsun!
Sıkıntıyla üfledi."Menajer Gong, benim yerime bir vekil imza atabilir mi?"
Bir umutla sordu, bunun gerçekleşmeyeceğini biliyordu.
"Mağlesef bu klip çekimlerinde biraz sıkıntı yaratır. Sizin gelmeniz bir sorun çıkarmayacaktır."
Sehun gergince nefesini verdi. İçinden bütün bu zamanlamaya bağırarak sövüyordu.
"Ama bu gerçekten acil mi? Yarın gelsem? "
Tekrar bir umutla sordu.
Eğer Luhan'ı bırakırsa ellerinden kayıp gidecekti. Zaten onu yüz üstü bırakmıştı bunun tekrarlanmasını istemiyordu."Sehun-shi klip çekimleri haftaya başlayacak."
"Evet ama..."
"Lütfen bugün gelin."Sinirle ellerini saçlarının arasına geçirdi.
Luhan'ı bırakamazdı. Onu bırakmamalıydı.
Ah Luhan...
Lanet olsun!
**********Ve en uygunu o uyanmadan gidip gelmekti. Bu sayede Luhan bir yere gitmez ve konuşmak için bol vakitleri olurdu.
Uzun olan ne olur ne olmaz diye bir not yazıp bırakmıştı hemen yatağının yanına.
Notta şu yazıyordu;
Stüdyoya acilen gitmem gerekti. Lütfen ben gelene kadar beni bekle, hemen geleceğim.
Luhan, sana yalvarırım bir yere gitme.
Ama bunun Luhan'ı durdurmayacağını biliyordu. Anahtarı cebine koymadan hemen önce kapıyı kilitledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say You Need Me II Hanhun
Fanfiction"Sadece bir kez bana ihtiyacın olduğunu söyle..." Evli bir çift... Aşık Luhan, aldatan Sehun... Bir bebek her şeyi çözer miydi? 'Say You Love Me'nin devamıdır.'