Jeg presser lårene sammen så hardt jeg kan. Jeg vil ikke slippe han inn. Vil ikke kjenne han inne i meg igjen. Det gjør for vondt. Ben grynter surt, og prøver igjen. Jeg presser imot, alt jeg klarer. Han får ikke gjøre det. Får ikke lov til å ødelegge det som er igjen av meg. Jeg er klar over at han allerede har tatt dyden min. Det er jeg... men uansett. Jeg trodde jeg var glad i han. Eller... så glad man kan være i en som kidnapper deg, men det viste seg at jeg tok feil. Jeg hater han. Virkelig, VIRKELIG hater han. Alt jeg vil er å komme meg bort. Aldri se han igjen.
"Isa, slutt!!" Roper Ben utålmodig. Jeg kan se bulken i shortsen hans. Han er sprengkåt. Jeg krymper meg motvillig, og ser bort. Han sukker. Så, helt ut av det blå, klasker han meg så hardt på låret, at jeg skriker til. Automatisk går bena mine fra hverandre, og han har fri tilgang. Etter litt streving og banning, får han dratt av seg shortsen, og kaster den skjelvende på gulvet. Han møter blikket mitt og smiler sleskt. Med en hånd på skulderen og en på låret mitt, skyter han den inn. Jeg klynker, og vrir meg i smerte. Men Ben registrerer det ikke engang. Alt han konsentrerer seg om, er å knulle, eller skal jeg si voldta, meg så hardt som mulig.
*****
Etter sikkert en halvtime, ruller han over på ryggen, og sukker tilfreds med dagens arbeid. Når jeg skal til å reise meg forsiktig opp i senga, griper han etter håndleddet mitt, og drar meg ned igjen. Jeg ser forskrekket på han. "Vi er ikke ferdig helt enda søta." Han slenger seg over meg og kysser meg så hardt og fort at jeg ikke får puste. Blææ... det smaker forfærdelig av munnen hans. En blanding av tobakk og kaviar. Jeg trekker hodet så langt ned mot madrassen som mulig, men han bare følger etter. Jeg kan ikke slippe unna. Han er så feit, at uansett hvor mye jeg hadde prøvd, er jeg 99,9% sikker på at jeg aldri i verden hadde fått han av meg. Han veier like mye som en elefant, og ser egentlig ganske lik ut også. Ben smekker på det høyre låret mitt, og vips så er bena fra hverandre og han er inni meg, igjen... men denne gangen er det anderledes. Han kysser meg, og koser med meg. Han skyter ikke inn og ut, inn og ut, i 100 kilometer i timer. Han bare ligger oppå meg, presser seg så langt inn han klarer, og beveger seg fram og tilbake. Det som er enda rarere er, utenom den super ekle kyssingen, at det faktisk er litt godt. Bare kjenne den enorme kukken hans inni meg, gli opp og ned, opp og ned.
Hva er det jeg tenker på?!! Godt? Det kan det jo ikke være! Jeg mener... han voldtar meg jo... egentlig. Han måtte jo slå låra mine fra hverandre. DET hadde han ikke trengt å gjøre, hvis det var frivillig. Etter mange minutter med rolige bevegelser, kjenner jeg en kriblende følelse nederst i magen. Den vokser og vokser, og plutselig vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg stønner høyt og strekker bena ut i rommet. Ben smiler fornøyd. Han ruller over på siden igjen og lukker øynene. Jeg greier ikke bevege meg. Orker bare ikke. Kroppen min prikker, og lårene mine presser seg unaturlig sammen. Noe i meg liker det faktisk. Vil ikke at det skal slutte. Men det gjør det, og etter en stund sovner jeg bare. I senga til Ben. Helt utslitt.
Dadadaaaaa. Endelig kom det et nytt kapittel. Fikk plutselig skriveinserasjon igjen. Vil bare si tusen takk over 400 lesere. Utrolig, utrolig glad i dere.😚
Lover at det kommer et nytt kapittel igjen. Forhåpentligvis i morgen😥😊
Ny bok ute nå: Tell Me Again.
KAMU SEDANG MEMBACA
Neverland
Fiksi RemajaIsa har vært holdt fanget siden hun var barn. Alt hun husker fra livet utenfor huset er smilet til moren. Alt annet er glemt. I over elleve år har han holdt henne fanget, mens han eksperimenterer med henne på de mest grufulle måtene som finnes. Nå...