Lisin pohľad:
Bol uplne obyčajný školský deň ale bol PIATOOK ❤️ milujem piatky ❤️ konečne výkend... Už sa nemusím pozerať na tých ľuďí...
.... Mimochodom ja neznášam ľudí niektorý si myslia že som divná no ja som sa tak narodila a nemôžem za to 😏 a úprimne ? Nezaujíma ma názor iných...
Mamka mi hovorí že som sebecká... Lenže ona iba nechápe ako neznášam ľudí... Ona nikdy nič takè nezažila.. Nevadí prenesiem sa cez to... Ale vráťme sa. Je piatok a mame fyziku.. 😏 nemam ju rada... Chystám sa na hodinu keď príde učiteľka a zistím že som si zabudla zošit.. Prihlásim sa že som si zabudla zošit a ona mi povie "Keď si si niečo zabudla poď odpovedať" myslela som že ju zabijem ona mi povie že mam ist odpovedať akurát na tu fyziku keď som sa prvý krát neučila ? Ach.. Keď som doodpovedala sadla som si a ona mi povedala "no nebolo to nič moc ale tak 2" ja som si iba vzdýchla a povedala som spolusediacej "a ja som sa neučila dobre jaa" ona sa iba pousmiala...
Konečne skončila hodina a zazvonila na veľkú prestávku. Úľava konečne nechcelo sa mi ju už počúvať...
Do triedy vošiel spolužiakov brat ako poznám ho z vydenia ale nebavíme sa.. Je zlatý celkom... No jedine čo som o ňom vedela bolo že sa volá marcus a má 17...
Marcusov pohľad:
Chodím do triedy za bratom ale nepoznám tam veľa ľudí no cítim sa tam taký cudzí lebo jediný kto sa tam so mnou baví je môj brat ktorého v láske až tak nemam... Nevadí stáva sa... Odchádzam do svojej tried znudený... Ale vždy keď vojen do triedy a vydim moju lásku tak sa mi hneď zdvihne nálada... Moja láska je laura ❤️ poznám ju 4 roky a je to moja spolužiačka... Som do nej zamilovaný už od základnej školy ❤️
Prešli 3 hodiny a zo školy môžme ist už preč konečne výkend 😄
YOU ARE READING
Lisa and Marcus (love story)
RomanceTento príbeh je o 16 ročnej lise a 17 ročnom marcusovy ktorý sa stretávajú ale nerozprávali sa ❤️