'~'~'~'Yeni okul'~'~'~'

96 48 2
                                    

Babamla vedalaşıp okulun kapısından içeri girdim.Bahçede çok az kişi vardı, sanırım biraz erken gelmiştik.Bahçedeki banklardan birine oturup zilin çalmasını beklemeye başladım.Okulun merdivenlerinde oturan iki kız bana bakarak birşeyler konuşuyorlardı.
Çok merak etmiştim.Muhtemelen giyinişim hakkında konuşuyorladır. Nerde baş örtülü bir kız görseler uzaylı görmüş gibi bakıyorlar.

Kendileri ise mini etekleri ve boya küpüne batırılıp çıkartılmış gibi duran suratlarıyla iğrenç görünüyorlardı.

Onları izlemeye okadar dalmıştım ki yanıma oturan kızı farketmedim bile.Çok tatlı bir suratı vardı ve bana gülümsüyordu.

- Merhaba,yenisin galiba tanışalım mı? Ben Açelya.

- Merhaba Açelya bende Esin.

- Kaçıncı sınıfsın?

- Lise üç.

- Aaa bende lise üçe gidiyorum eğer şubelerimiz aynıysa bu sene birlikte okuyacağız.

On dakika boyunca ilk arkadaşımla sohbet ettik.Okul yavaş yavaş öğrencilerle doluyordu ve üzerimdeki bakışlar artmaya başladı.Çok rahatsız olmaya başlamıştım.Benim gibi kapalı olan bir kaç kız daha vardı.Geriye kalan kızların ise merdivende bana bakan kızlardan bir farkı yoktu.

Zil çalınca herkes sıraya geçti.Herkes tek tek sınıflarına geçerken Açelya ve bende birinci katta olan müdürün odasına gittik.Kapıyı çalıp içeri girdiğimizde güler yüzlü bir müdür karşıladı bizi.

Müdüre okulda yeni olduğumu söyledim.O ise bana,
- Esin senmisin kızım?

- Evet efendim benim.

- Kaydın buraya alındığından beri seni bekliyoruz.Derslerin çok iyimiş duyduğuma göre.

- Sağolun.

Müdür beni övünce ne yapacağımı bilemedim ve sağolun demekle yetinebildim.Sonra Açelya ile aynı sınıfa gittiğimizi öğrendim.Birlikte sınıfa geçtik.

Sınıfa girdiğimizde ders başlamıştı.Matematik hocası bana ismimi ve nereden geldiğimi sordu.Kısa bir tanışma faslından sonra arkada boş olan sıraya Açelya ve ben oturduk.Anladığım kadarıyla Açelya bu sınıftaki kişilerden pek haz etmiyordu.Onlarda Açelya'dan tabi.Çünkü biz içeri girince kıza kötü kötü baktılar.

Tenefüs zili çalınca bazıları dışarı çıktı bazıları ise sınıfta kalıp bana soru sormayı tercih ettiler.

Bu sınıftaki bazı arkadaşlar gerçekten çok sıcak kanlıydılar.Diğerleri ise beni yiyecekmiş gibi bakıyorlardı.

Sınıf kız erkek karışıktı ve bu sınıftaki kızlarla erkekler gereğinden fazla samimiydiler.Rahatlıkla aynı sıraya oturuyorlar ve rahat rahat sohbet ediyorlardı.Herhalde bu durumdan rahatsız olan sadece bendim.

Okul çıkışı olunca Açelya ile sınıftan çıktık.Okul çok kalabalık olduğu için insanlara çarpa çarpa ilerliyorduk.Okulun kapısından çıktığımız an rahat bir nefes aldım.Açelya servisle gidiyordu.Servise binip bana el salladı.Bende ona salladım.

Babam daha önce okula geliş gidiş yolunu gösterdiği için rahatlıkla evi buldum.Zili çaldığımda kapıya açan babaannemdi.

O anki şaşkınlıkla hemen boynuna sarıldım.Ne kadarda özlemiştim onu.Sıkı sıkı sarılıp özlem giderdik.

Sonra annem"Esin üzerini değiştirip sofraya gel"dedi.Bende odama gidip bugün giyindiğim kıyafetlerimi çıkartıp daha rahat birşeyler giyindim.

Tam o anda telefonum çaldı.Ekrana baktığımda Azra arıyor yazıyordu.Açıp kulağıma götürdüm ve götürmez olaydım.Azra var gücüyle " kızım ne oldu biliyormusun" diye bağırıyordu.

BelalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin