U

38 11 2
                                    

,,Tai in carne vie...."

Pentru ultima data o spun,te iubesc.Dar tu nu vrei sa intelegi,sa auzi!Voi nu ma intelegeti!Traiti cu impresia ca ma cunosteti...ca sunt bine.
V-ati gandit vrodata ca poate e contrariul?Tu sti?Nu,nu sti!E poate vina mea ca ma inchid in mine de frica.Am o frica nebuna sa imi spui ca nu sunt decat o persoana de nimic,ca am innebunit si nu mai am nici o șansă. Sa ma judeci...chiar nu pot...
Si cand vreau sa iti explic,tu..ce faci?Tipi la mine. ..nu astepti un raspuns conform intrebarilor tale.Nu,tu esti cu punct fara virgula.
Nu mai suport.De multe ori am vrut sa renunt la viata..dar m-am oprit.
In ultimul timp am gandit-o si am fost oprită de el...
Nu sti de el,nimeni nu stie...si cine stie...are la cunostiinta ca imi face bine.Dar dacă tu ai sti m-ai opri. .m-ai certa...m-ai renega.De ce?De aia ....imi e teama de asta..prefer sa ascund persoana care imi face bine. Desi e o persoana minunata pe care o incarc cu problemele mele...nu trebuie sa o fac publica.
Si daca o fac...ma intreb pe ce carton o sa dorm la noapte...

Si am vrut sa ma tai,si da..o recunosc...am vrut sa o las balta.Dar m-am desteptat...si imi pare bine ca am facut-o...desi inca am greutati, si inca ma doare...reusesc sa trec peste..cu ajutor...dar o fac.

La naiba ...acel ,,el" simplu....sper sa te simti...si sper sa nu razi,stiu ca nu o vei face..dar vroiam sa ma asigur.

Gânduri în frazele necunoscuțilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum