Komnata nejvyšší potřeby

19 2 0
                                    

Pololetí uběhlo jako voda. Seznámil jsem se s celým zmijozelským ročníkem. Zjistil jsem že mám velice dobrý prospěch.
A i když o tom Diny nevěděla, začal jsem se bavit s Katky. Né proto, že by jsem měl zájem s ní trávit čas, ale proto, že mě zajímá, co na ní Dinny má.

Kromě naší již zmíněné "party", jsem si jiné přátele nenašel. Ne že bych je neměl rád, to ne, ale prostě si s nimi tolik nerozumím. Jinak jsem pořád nezjistil co je s Kathy špatně. Je velice inteligentní a i hodná.
Dneska mám s Kathy sraz. Scházíme se u astronomické věže.

Když jsem přišel už tam čekala.
"Tome!" vykřikla. Zřejmě měla z něčeho radost.
Ani nečekala že k ní dojdu a rozběhla se ke mě.
"Něco jsem našla" řekla. Zvedl jsem obočí: "Co jsi našla?  Ztracenou botu?" strčila to mě a já zavrávoral. "Hej!" vztekal jsem se. 
Ona si toho nevšímala a pokračovala "Ne, tu botu jsem eště nenašla... Ale to je jedno. Objevila jsem totiž komnatu nejvyšší potřeby. "
Vykulil jsem na ní oči: "Jak?" zeptal jsem se.
"Noo...  Jednou jsem se ztratila a hrozně jsem potřebovala na záchod a ona se mi ukázala a v ní bylo... "
"Dobrý " zastavil jsem jí dřív než to dořekla. "Tak ukaž mi jí "
Vedla mě chodbou. Šly jsme asi deset minut a já po cestě dostal hlad.
Zastavili jsme se před zdí, která po chvíli zmizela. Vešli jsme do obrovské místnosti a teď se za námi zavřela a objevili se tam dveře.
Otočil jsem se a uviděl stůl plný jídla. Bylo tam vše od zmrzliny až po pečené kuře.
Podíval jsem se na Kathy, co se právě ládovala nějakými sušenkami. Musel jsem se usmát. Přišel jsem ke stolu a vzal si jablko. MŇAM

Tom   (Harry Potter)Kde žijí příběhy. Začni objevovat