Misteri bilik iron

790 22 9
                                    

Hi,hri ni author nk smbg cite bru yg seram sikit😀..Yg penting semua cite ni pernah berlaku dkt author sndiriikut korang la nk percaya ke tidak,ok👌

Pada satu malam yg hening,(ambik feel sikit)😄mcm biasa k'yu bersama segerombolan kumpulan samseng melepak di bilik iron aras 2 yg dikatakan seram dan keras....tpi diorg ni samseng kan jdi diorg buat lah keras kpale lepak kt situ ktwnyer nk tngk ade benda jadi ke tk..kebiasaannya bnda tu akn kluar diantara pukul 1-3 pagi..jdi malan tu geng² lepak la kt situ smpai kul 2 pagi..huishhh😏 ..

Nk dijadikan cerita pade pukul 1 pgi..ade sesuatu yg terjadi kpda mereka😏..tiba² papan seterika di sekeliling mereka bergoyang dgn sendiri dan lmpu mnjadi malap secara mengejut...

Mereka pun melihat ke arah tingkap..mereka pun ternampak sepasang tangan sdg terkapai-kapai untuk cuba masuk ke dalam😕..selepas mereka melihat tngan tersebut mereka pun berlari ke bilik masing² mereka pun menceritakan kejadian tersebut kpd ahli dorm mereka...

Ahli dorm mereka hanya tergelak dan berkata "kan org dh kate jgn kacau bilik tu aok degil nk kacau kn dh kne😂"..

Ingatan:jgn cuba merungkai sesuatu misteri jika kau tu seorang penakut😀..


Maaf cite kali ni tk best sngt😀...author busy la walaupun hujung thn ..ade selection bola sepak la ktekan😆...nnti author publish cite gempak sikit okay👌..
Sorry ats segala kesulitan😃

Koleksi Cerita Seram (Asrama)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang